Citroën C4 Cactus je tady. Vzduchové „bodliny“ zůstaly

V těsné předpremiéře si můžeme prohlédnout nejnovější přírůstek do rodiny Citroën. Po představení konceptu Cactus, které proběhlo ve Frankfurtu, je na dnešní den naplánována oficiální premiéra. Ještě než se tak ale stalo, objevily se na internetu v malém předstihu první snímky. Mimochodem datum 5. února nevybral Citroën náhodou. Dnes tomu je pět let od doby, kdy byla představena řada DS a zároveň by v tento den oslavil zakladatel Andre Citroën 136. narozeniny.

Autosalony | Premiéry | Frankfurt 2013 | Hybridy | Design | Citroën

Citroën Cactus ještě jednou a oficiálně (+ 43x foto)

Jak je na první pohled vidět, sériová verze se od konceptu příliš neliší. C4 Cactus má být jednoduchý, cenově velmi zajímavý a odolný automobil. Karoserii tvoří velké plochy, které doplňuje rozsáhlé oplastování. Na bocích pak zůstal prvek zvaný Air Bump. S trochou nadsázky byla tato věc prezentována u konceptu jako ony pomyslné bodliny. Jde o vzduchové kapsle, které mají karoserii ochránit před poškozením.

Testy | Kombi | Design | Citroën

Test Citroën Grand C4 Picasso: grandiózní excentrik s „robotem“

Interiér taktéž podle prvních snímků vypadá, že ve velké míře kopíruje koncept. Prvkem, který zaručeně upoutá nejvíce pozornosti, jsou spojené přední sedačky.

Další podrobnosti týkající se modelu C4 Cactus budou následovat velmi brzy.

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků