Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

84 komentářů

Petr
14. listopadu • 9:32

Jeste k tomu ofuku spolujezdce, ktery musel ustoupit dvema prihradkam: proc soudruh redaktor nenapise, ze ano, jen stredni ofuk je pro spolujezdce, ale ten levy stredni ofuk je o hodne vetsi, cimz je ofukovani spolujezdce zaruceno. Nejsem si jist, jak dulezite je byt ofukovan zleva i zprava, mne je to sumak, zvlast, kdyz stravim v aute sam a mam automatickou klimu, ktera se snazi dosahnout nastavene teploty po cele kabine systemem snimacu a AUTOMATICKYM otviranim klapek rozvodu vzduchu a regulaci otacek ventilatoru. Takze opet hledani "problemu" tam, kde zadne nejsou. Skutecnost, ze le neco jinak, nez u VW + spol. neznamena, ze je to spatne.http://www.skladovevozy.citroen.cz/nabidka-vozu.aspx...

Standa
22. listopadu • 21:40

Nerozcilujte se. Samozrejme, ze ta recenze je naprosto neobjektivni, to pochopili lide uz pred dvema lety, kdy ji pan redaktor napsal. To auto je fajn. Prijemne, pohodlne svezeni, kvalitni interier (ano, jsou tam i tvrde plasty, ale treba novy Seat ma tvrde plasty vsude...), vysoka uzitna hodnota (dobry prostor, vyborna spotreba atd.)Je to neco za neco, jako u vseho. Ta chybejici klapka vyvodu vzduchu je treba podle me chyba. Nekomu treba muzou vadit vyklopna okna. Lidi maji ruzne pozadavky.Ale plecka, jak to ztrhal pan redaktor, to opravdu neni. Pokud clovek umi anglicky, nikde tohle auto nedostalo tak spatne hodnoceni jako na nekterych ceskych serverech. Nekde dokonce vyhravalo ceny jako auto roku.

Petr
14. listopadu • 9:19

O bocnich listach nepisu, to uz napsali jini. Predpokladam, ze pan redaktor testoval auto, ktery je na fotogalerii. Pak ovsem nechapu tu jeho "objektivitu". Proc nezmini multifunkcni volant - viz galerie -, kde lze ovladat radio, jako kdekoliv jinde a neni treba lezt do displeje? Proc nezmini, ze to ma automatickou klimu - galerie , nebo, ze se zadni okna daji VYKLOPIT? A bocni vedeni sedadel, ktery me nikdy nikde nezajimalo, asi URCITE nebude takova hruza, kdyz se kouknu na galerii. Ale pan je urcite minimalne vestec, protoze vi, ze se sedadla po 10000km rozpadnou. Inu, opet tendencni "test", jako obvykle, tedy nic novyho. Absence otackomeru nemuze normalnimu cloveku vadit - neni to zavodak a nesnazte se mi nakecat, ze jezdite podle otackomeru.. A blondyne bez citu ani otackomer nepomuze. Absence tlacitek? A pod tim displejem je CO??? Vyhrivani zadniho okna, ofuk predniho (odmrazovani), nouzaky blinkry + uz zminenej volant, to jako nejsou tlacitka? Proc soudruh redaktor nezminil funkci toho tocitka pod displejem? Qno, je to vetsinou prevedeno na displej, ale nepodstatny veci, ktery se denne nenastavuji. Nastavim klimu na pozadovanou teplotu a, obrazne receno, az do prodeje auta topeni neresim. Sklapeni zadniho sedadla je naprosta malickost. Jeste k displeji. Pokud to ma bluetooth a ovlada to telefon - to jsme se ale z "testu" nedozvedeli - tak ten BT MUSI byt na displeji. Totez plati pro radio i navigaci. Tak kde je problem? Problem by lylo otevirani oken pres displej, to jo. Ale jinak, jen pseudoargument, nebo snad zavist, ze to skodovka ve fabii nenabizi, pripadne nabizi jen za priplatek. A co nabizi kterykoliv vyrobcea nenabizi skoda, je na tomhle serveru VZDY spatne. Mimochodem k dnesnimu dni, tedy 14.11.2017 stoji testovany auto bez 17 palcu 265 000 - http://www.skladovevozy.citroen.cz/nabidka-vozu.aspx...

zz
11. února • 17:51

Kdo jsi? Pokud by Cactus dokázal říci pravdu nejspíš by odpověděl: Jsem tak jiný až jsem ošklivý, lacině postavený a dosti drahý, slabý a velmi nedotáčivý, nemám ani stahovací zadní okna a vlastně ani nejsem příliš praktický.

fwefwefwe
10. února • 19:43

Když autor fotografií potřebuje udělat tak hloupou fotku s rukou ... nechápu proč? tak by si měl přeztat kousat nechty - fuj.

DanielDesign
10. února • 19:55

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-DtTo si dobre vstihol toto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-O:-D:-D:-D:-D:-D:-)):-)):-):-):-):-)

DanielDesign
10. února • 19:55

PRESNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§

fwefwefwe
10. února • 19:44

Jo a pelší by bylo vybrat deset fotek tekrý dávaji smysl než šedesátkrát to samé.

DanielDesign
10. února • 19:56

Je to PAKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-/:-/:-/:-/:-|:-|B-]B-]:-O:-O:-O:-O

mpolan
10. února • 14:42

Inu, takže Citroën udělal totéž, za co tu pis(s)álci pravidelně vyzdvihují Škodu. Zjednodušil, zlevnil výrobu, použil základní motor a velmi vybavenou verzi pro novináře a nasadil tomu nějakou cenu. Navíc vymyslel příjemné a osvěžující řešení, což té domácí modle chybí.
Ach, jak nestranné hodnocení... Jste ubozí, redaktoři. Opravdu hodně ubozí.

DanielDesign
10. února • 19:22

Ale šak Škoda tto vie lepší, nie?????????:-O:-O:-O:-O:-OB-]

R
10. února • 16:50

Jojo, sednete do Fabie a připadáte si jak v dodávce. ..jinak ale design a funkčnost combika musím uznat.

DanielDesign
10. února • 19:22

jak v doddavke? šAK Už LEN PREto,, ajk si nízko si nemosezs pripadať ako v edodavke!!!3-[:-O:-O:-O:-O:-O:-|:-/:-/

JA-NE
10. února • 12:57

konecne dizajnove osviezenie v tejto nudnej šedi :-)

DanielDesign
10. února • 19:18

Osvieženi? Nechapem.

R
10. února • 16:48

Souhlas, kdyby nebyl například citroen, není bohyne DS apod., všude jen sam brouk a jiný hmyz...

Raven
10. února • 10:39

Otřesný auto B-]

dave_007
10. února • 15:18

Otresne auto na otresne silnie. To jde k sobe, ne? B-]

Topík
10. února • 17:50

Citroen...jednou se svezeš a už nechceš jiné auto! Kdo nejel v Citroenu neví o čem píšu...:-/

viper
10. února • 18:38

bejvávalo...

DanielDesign
10. února • 19:56

Čo,????

Ficus
10. února • 9:39

Drahý, spotřeba tanku. Jestli jsou okna takový či makový, a jestli má rohožku na dveřích je ,mi pak šumák...

Petr
14. listopadu • 8:49
dave_007
10. února • 15:17

Vam bych vice nez novy vuz doporucil lepsiho zamestnavatele. B-]

Radek
10. února • 0:07

Takže co jsme se dozvěděli v recenzi? Je to velké jako Felicie a není to jako VW :-D Ale co by člověk čekal od "objektivních" recenzí místního VW/Škoda plátku. Vlastně je to jako obvykle :-P Daleko rozumnější recenze lze najít třeba zde: http://testy.autoroad.cz/39403-test-citroen-c4-cac... ...

DDT
9. února • 18:28

"pure tech"...

DanielDesign
10. února • 19:21

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

pcwifi
9. února • 17:45

1.2 a k tomu 3 vál, pani jo, kdo si toto sakra muze koupit ? dyt ani Fabia se ve 3 vál verzi skoro nehejbe, to neni ekonomicke reseni ale oblbujici. Kupte si to a pokud pojede jen ridic tak to snad nejaky odpich mejt bude. Ale nalozis familiju a motor se logicky rozchlasta a i tak to nepojede.

xfaktor
9. února • 19:46

Sakra, v čem to je, že Francouzi neumí udělat kvalitní auto? Buď se podbízí cenou a když to stojí jako konkurence, nikdo to nekupuje - viz.P 308. Všechno odfláknutý, levný a nefungující. Mohl bych o stejné značce negativně vyprávět a hodně dlouho.

R
10. února • 16:45

"Kvalitní auto"...tak to je taky názor. ..alles aus deutschland ist wunderbar......-)

Petr
9. února • 20:51

moc vám přeji tu fobii a mnoho šťastných kliometrů v kostitřasech od VW

Tom
10. února • 22:09

A on nekde pise, ze jezdi ve fabii nebo ze ji uprednostnuje? ale vlastne, co chtit od cloveka, kterej ani neumi napsat fabia.

Josef II
9. února • 17:10

Opravdu si neumím představit toho, kdo si tuhle nádheru koupí. Frantíci nikdy neuměli auťáky, ale tohle je fakt humus. Motor, převodovka, podvozek......... sračka za půl mega :-D
Zlatej rumun. I když jsem ho nikdy neměl a nikdy mít nebudu.

Petr
14. listopadu • 8:47

Tak, milej Pepiku, stav koncem roku 2017 potvrzuje, ze novinka stoji vzdycky vic. Dnes muzes mit Cactuse, tak,jak ho pan redaktor vymaloval, za 265 litru, hihihihi... viz http://www.skladovevozy.citroen.cz/nabidka-vozu.aspx... takze jakych pul mega? Mozna je to levnejsi nez Fabia ve srovnatelne vybave..

DanielDesign
10. února • 19:17

???????????,,:-/:-/:-/:-/

R
10. února • 16:43

"Frantici nikdy neuměli autaky" tak tohle napíše jen trotl.

DanielDesign
10. února • 19:20

A čo kedy? Pred pädesiatimi romjK?????:-O:-O:-O3-[

martin
9. února • 19:32

Tak netlachaj o tom, o com nevies. Su ludia, pre ktorych nie je Golf vrcholom automobiloveho dizajnu. Ta cena je ale ustrelena, to suhlasim.

martin
9. února • 19:32

Tak netlachaj o tom, o com nevies. Su ludia, pre ktorych nie je Golf vrcholom automobiloveho dizajnu. Ta cena je ale ustrelena, to suhlasim.

Blavak
9. února • 14:58

Ako sa hovori tisic ludi tisic chuti. Mne osobne sa to auto ale vobec nepaci. ;-)

dave_007
9. února • 15:10

Tak na to je velice jednoduche reseni: Proste si ho nekupuj. B-]

DanielDesign
10. února • 19:23

:-D

dddd
9. února • 17:30

vsichni jsou mrtvi, dave

DanielDesign
10. února • 19:23

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-O

Fero
9. února • 11:34

tak mozno bude zaujimave , ked bude akciova cena -2000 Eur, ale asi nestihaju ho vyrabat, a je to novinka. Ale nemyslim, ze to bude mat predaje ako renault Captur, mozno ako Opel Mokka. Ale citroen, ma tolko hatchov, C4, DS4, DS5. Cactus. Ale snad maju zisky lepsie ako z benych aut.

DanielDesign
10. února • 19:17

No jasne, šak to sú iné auota.;-);-);-)B-]B-]B-]

jjj
9. února • 14:07

jasne, ze maju lepsie zisky.. toto je c-elysse s cenou vyssou o 4000 €.

Sir
9. února • 19:33

Co se týče podvozku má to více podobného s DS3 než s Elysákem. Lidi, tohle není Škoda Superb, která se staví na Golfu :D

Tom
10. února • 22:07

Hmmm, ale kdyz na to kouknu, tak je to porad pseudo mcpherson a vlecena naprava. Jen ma jine silentbloky... Tak v cem je rozdil?

mba
9. února • 14:07

To je vždycky zajímavé, jak tu novináři chytračí s tím, že PSA na každém autě prodělává a jak to neumí. Teď na nějakém autě očividně vydělávají (co si budem nalhávat tohle je jeden z mála Citroenů na kterém PSA nejspíš něco vydělává) a zase všichni píšou že je to drahé. LOL.
Je to prostě ještě furt novinka a neokoukaná, po létě ta cena spadne nejspíš dost razantně.

fri
9. února • 14:49

Přesně tak, kdyby Cactus měl na masce VW, tak jsou testeři odvaření jak překonal dobu a konkurenci a že cena je v podstatě dumpingová...

dddd
9. února • 17:28

Pokud by koncern udelal za tuto cenu auto bez ergonomie, bez zpracovani a treba i bez stahovani zadnich oken tak by ho redaktori totalne rozcupovali a byl by to propadak. Auto postavene na designu misto uzitnych vlastnostech muze projit jenom francouzum.Cactus jsem si prolezl zvenku a zevnitr a je to fatalni fuserina. Jeste ze se tu prodavaji i japonci. mohl jsem si nekoupit sterilni koncern a nekoupit designove smecko...

DanielDesign
10. února • 19:20

JASNé!"§!;-);-);-);-)

Josef II
9. února • 17:11

Kdyby měl na masce VW, tak to není takováhle sračka.

George
9. února • 11:20

Nepřesné řazení bych neřekl, do dráhy zapadají hezky. Spíše takové tupé, kde pořádně necítíte, jestli tam kvalt opravdu zapadl. :-) A v interieru jsem kompromis žádný nenašel. Nebyly zde ani tvrdé plasty z dodávky, co se běžně používají u nové Škoda Fabia. :-D

DanielDesign
10. února • 19:16

TREPEš!!!!!!!!!!§§§§§:-(3-[3-[3-[3-[Nova Fabia ma sice tvrrede ale dobre plasty!!!!!!!!!!!§§§§§§3-[3-[3-[:-/

Pardal
9. února • 11:38

Takže si můžeš nastavit volant ve dvou osách a zadní okénka můžeš stahovat? Cactus se mi líbil, chtěl jsem ho jako auto na dojíždění 40 km do Prahy (2 dospělí + 2 děti), ale ve skutečnosti to je tak akorát velká bída. Nakonec jsem si koupil lehce jetou Toyotu Verso a myslím, že jsem udělal dobře.

Petr
14. listopadu • 8:39

Pan redaktor, a ty taky, jste jaksi zapomneli zminit, ze se okno sice neda stahnout, ale da se vyklopit (viz galerie), coz k vetrani zcela postaci. Ja okno stahuju jen vpredu, kdyz mluvim s policajtem a kdyz si beru listek u zavory. Vzadu NIKDY. Dal pan redaktor nezminil automatickou klimu, cimz vetrani okny jaksi vubec neni na programu. Takze NO PROBLEM.

mba
9. února • 14:03

Ten brekot na nemožností sundávat zadní okna mě baví. Neznám nikoho, kdo má malé děcka, aby netrávil půl jízdy v autě řvaním na ně, aby to okno zase vytáhli zpět. :) Navíc vyklopení okna je mnohem roumnější pro ventilaci než hučící otevřené okno. Já sám jsem za to v manželčině malé C1 rád. Zajímavé je že nikdo už nekomentuje jak velká kapsa díky tomu může být v zadních dveřích. Jediná věc, která mi na tom šetření vadí je sedačka sklápěná jen jako jeden kus. To si fakt mohli odpustit.

DanielDesign
10. února • 19:19

presne!!!§§§§Suhlasím!!!!!§§;-);-);-);-);-):-))

risomas
10. února • 10:21

Zadne okienko stahujem pravidelne. Ked otvorim predne a zaroven zadne -staci trochu tak to menej huci a nevznikaju vnutri turbulencie. Vzduch sa rychlo vymeni.
Rovnako ak mi stoji auto na slnku v lete tak cestou k nemu si stiahnem vsetky okienka a nastupujem uz do auta so znesitelnou teplotou.Tych par sekund co pridem k autu staci na vyvetranie. Nemusim otvarat dvere a cakat kym sa vyvetra.
Ad deti a zadne okienka, nie je nic jednoduchsie ako si ako vodic vypnut ovladanie okien na zadnych sedadlach.

Phoenix
11. února • 8:15

Které auto umí při příchodu řidiče stáhnout všechna okénka na dálku?Ad děti: jo, ale to nesmí rodiče při nákupu šetřit a mít vzadu okna na švihadla :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jiri
13. února • 14:46

Octa, obyčejným dálkáčem ? :-)

Fous
11. února • 10:24

C4 :-D

Phoenix
10. února • 8:43

No mně se třeba zatím jako velmi efektivní osvědčilo při delší jízdě pro rychlou výměnu vzduchu v autě otevřít okénko u řidiče a vzadu za spolujezdcem - rychlé větrání, žádné turbulence atd... To samozřejmě předpokládá, že i vzadu má člověk možnost elektricky si to otevřít... Tuhle možnost tím pádem člověk v tomhle autě ztrácí. Navíc u aut s elektrikou má člověk možnost u sebe to otvírání zadních oken prostě zakázat, děcka mají pak smůlu :-)Taky jsem byl zklamaný nad některými věcmi, hlavně mě nakonec překvapilo, že jsem čekal auto o kus větší a přišel jsem k malému bobíkovi :-)

Mino
10. února • 14:23

Tak to já zase otevírám obě okénka na pravé straně. Bez turbulencí, zezadu fouká příjemný vánek. Je ale pravda, že vzadu nevozím děti. Každopádně elektrika na zadních sklech je z tohoto důvodu pro mě naprostá podmínka. Zadní okno mám otevřeno tak v 98% případů, kdy i přední.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
DanielDesign
10. února • 19:19

Čo môže byť bez turbulenci???,:-O

George
9. února • 12:04

Kolikrát za rok člověk stáhne zadní okénko? Jsme čtyřčlenná rodina, a i když jsme jeli s autem co má stahování i vzadu, ani jednou to nikdo nepoužil. Výklop zadního okna nehučí a nefouká do ucha, přitom hezky osvěží vzduch v autě.

Marty
9. února • 13:18

V lérě snad pokáždé sjedu všechna okna a pak teprve nastoupím a až po cca 1 minutě co běží klimoška zase všechna okénka vytáhnu.

viper
9. února • 13:55

co brani tomu otevřít zadní dveře ? :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
10. února • 22:05

Za jizdy? Ja teda vetram za jizdy, je to rychlejsi...

dddd
9. února • 17:31

ja myslel ze ziju v 21. stoleti :-O

DanielDesign
10. února • 19:20

A nie snáď????????????:-O:-O:-O:-O

neodborník
9. února • 9:35

Že se boční lišty na dveře lepí i u jiných, i klidně dražších aut, to pan redaktor neví ? Trošku nesmyslné uvažování, stará se o plyn v plastu kvůli nějaké sofistikovanosti a skočí až skončí u "problému" s volbou uchycení do karosérie. A to ještě asi neobjevil, že čelní sklo je ke karosérii připevněno jenom lepidlem.

DanielDesign
10. února • 19:15

Ale nie taketo velke a vyberatelne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-O:-O3-[3-[3-[3-[3-[:-/:-/

fri
9. února • 14:47

Přesně tak - výhoda airbumpu je odolnost a hlavně vyměnitelnost. A když se vymění tak se zase přilepí. Lišty se lepí na každém aute - dejte mi minutu a odlepím vám ji i na passatu.

jean
9. února • 10:38

Nie je problém to, že lišty sa lepia páskou, ale to, že sa odlepujú. To som ešte na žiadnom aute nevidel, aby sa to samé odlepovalo.

DanielDesign
10. února • 19:15

To sa en vybera!!!!!!!!

Petr
9. února • 20:52

nic se neodlepuje, nesmíte věřit všemu co napíše pisálek

mba
9. února • 13:59

Ten airbump tam samozrejmě není jen tak přilepený oboustrannou páskou.
detaily k nahlédnutí zde: https://www.youtube.com/watch...

Gansus
11. února • 7:41

Další "svině" redaktor ze škodovky.

oneb1t
10. února • 21:31

mozna ze to neni prilepeny paskou ale odporny je to stale stejne :D

DanielDesign
10. února • 19:16

SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!§§§§§§§§;-);-);-)

Tom
9. února • 10:57

je to auto pro novináře, ono to "samoodlepování" možná udělal jen jiný novinář třeba šroubovákem. Prostě byl jen stejným způsobem zvědavý ;-)

Doporučujeme

Články odjinud