Kapitoly článku:
- Úvod, design exteriéru a interiéru
- Interiér, poměr ceny a výkonu, drahá nafta
- Místo vzadu, zavazadlový prostor, motor a jeho projev
- Spotřeba, dynamika, jízda a řízení, podvozek
- Závěrem, plusy a minusy, cena a výbava, přehled modelů
- Technické parametry, fotogalerie, 1. část
- Fotogalerie, 2. část
Fotogalerie, 2. část
Interiér
Interiér nezaostává za exteriérem a má rovněž naprosto jedinečný design
Masivní A-sloupky komplikují výhled z vozu --- Středová konzola plynule přechází ve středový tunel; na jeho bocích naleznete malé odkládací prostory třeba na tužky
Hlavní ze tří displejů najdete na palubní desce plní většinu funkcí klasické pŕístrojovky --- Na středové konzole se nachází diplej autorádia a palubního počítače
Digitální otáčkoměr se usídlil na sloupku řízení --- Červené pole nemá, zato rád zčervená celý
Poněkud nešťastné ovládání tempomatu na pevném středu volantu -- Ovladače na středové konzole --- Středový tunel je zakonček držákem na nápoje a popelníkem
Bohatě dimenzovaná přední sedadla trpí především použítím mizerných potahových materiálů --- Odkládací šuplíček pod sedadlem spolujezdce
Drobný odkladádací prostor pod výdechem ventilace --- Klimatizovaná schránka před spolujezdcem --- Ovladače sklonu svétel a vypínání ESP jsou mimo pohodlný dosah ŕidičovy ruky
Zajímavě tvarované výplně dveří mají velké kapsy vpředu i vzadu
Několikanásobné těsnéní dveří zajišťuje minimalizaci aerodynamického hluku
Místo vzadu
Dvoumetrový řidič má za sebou dost místa na nohy, ale méně pro hlavu --- 180 cm cestující za ním sedí bez problémů
Běžně vzrostlý řidič se za sebou může slušně rozvalit a pro hlavu bude mít místa více než dost