Citroën C3: velký facelift na snímcích (+ 39x foto)

Jak již od nás víte, stylový kompakt Citroën C3 po třech letech výroby prochází plánovaným faceliftem v půli svého životního cyklu. Podívejte se, jak to celé dopadlo.
Seznam kapitol
  1. Citroën C3 2013
  2. Fotogalerie

Citroën C3 druhé generace byl představen na sklonku roku 2009 a na nadcházejícím autosalonu v Ženevě se představí jeho modernizované provedení. Ano, tušíte dobře, vysloveně světová premiéra to nebude, neboť vylepšená verze Citroënu C3 byla uvedena v Brazílii již vloni v červenci. V Ženevě se po boku tohoto faceliftu objeví také studie Citroën C3 Hybrid Air.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroën C3 s faceliftem po třech letech výroby

Na první pohled si zřejmě nejprve všimneme nového, citelně nižšího předního nárazníku s vestavěnými pásy LED pro denní svícení. Celá příď působí poněkud propracovanějším dojmem, za pozornost stojí také zavedení masky chladiče opticky propojující vnitřní hrany předních sdružených svítilen a uprostřed hostící výrazný firemní znak Citroënu. Při pohledu na zadní část karoserie žádné úpravy nezaznamenáme.

Testy | Citroën

Test Citroën C3 1,4 VTi: sázka na dojem

Na rozdíl od brazilské verze se však palubní deska příliš nezměnila, snad až na novou grafiku přístrojového štítu a upravené kombinace barev a materiálů. V nabídce se objeví nový zážehový tříválec PureTech s objemem 1,0 l a výkonem 68 koní (50 kW), nebo 1,2 l o výkonu 82 koní (60 kW), u nějž se mají kombinované spotřeby pohybovat v rozmezí 4,3 až 4,5 l/100 km.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Citroën C3 2013
  2. Fotogalerie
Citroën Berlingo 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 147 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën Xsara Picasso 1.587
Rok výroby: 2006
Stav: 154 108 km
Cena: 45 000 Kč
Citroën Berlingo 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 190 478 km
Cena: 110 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků