Citroën C3 Picasso: nová „bublina” za cenu od 299 900 Kč

Loni v Paříži Citroën představil další variantu modelové řady C3 s označením Picasso. V našich showroomech ji můžeme očekávat na přelomu prvního a druhého čtvrtletí letošního roku, tedy již za pár týdnů, a tak je nejvyšší čas podívat se na zoubek jejím českým cenám.

C3 Picasso bude v ČR nabízen se třemi motory - benzínovými 1,4 VTi 16V 95k a 1,6 VTi 16V 120k a naftovým 1,6 HDi 90k.  Vůz bude k dispozici ve dvou výbavových stupních. Základní s označením X stojí 299 900 Kč a lze ji kombinovat jen se slabším zážehovým motorem. Na palubě kromě jiného najdeme i čelní airbagy, ABS s EBD a EBA, centrální zamykání s dálkovým ovládáním nebo elektrické ovládání předních oken a zrcátek.

Výbava SX za příplatek 40 000 Kč přidává třeba tempomat, boční a hlavové opěrky, klimatizaci s manuální regulací či rádio s přehrávačem CD a MP3. Za silnější zážehový motor se připlácí 40 000 Kč a za „naftu“ dalších 30 000 Kč.

Nejdražší verze SX HDi tak bude nabízena za 409 900 Kč. K dispozici ovšem bude řada paketů příplatkových výbav i možnost připlatit si za prodlouženou záruku.

Klepněte pro větší obrázek
Citroën C3 Picasso
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.58
Rok výroby: 2012
Stav: 142 104 km
Cena: 165 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků