Citroën C3 dorazí do Ženevy s novou tváří a tříválcovými motory

Na stánku automobilky Citroën si budeme moci v Ženevě prohlédnout modernizované provedení modelu C3. Francouzský hatchback dostal přepracovanou přední část, diody denní svícení integrované do nárazníku, upravená světla, jiné zadní svítilny a nový modrý lak karoserie. V interiéru najdeme obvyklé změny v podobě kvalitnějších materiálů.

Testy | Citroën

Test Citroën C3 1,4 VTi: sázka na dojem

V rámci faceliftu došlo také na úpravu nabídky motorizací, do které se nastěhovaly dva tříválcové motory o objemu 1,0 a 1,2 litru s výkonem 68 koní, respektive 82 koní. Citroën C3 si je vypůjčil od Peugeotu 208. Evropské prodeje začnou krátce po ženevské premiéře, kdy přesně dorazí omlazená „cé-trojka“ na český trh, to se zatím ještě neví. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Citroën
 

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků