Citroën C1 jako „vlastenecká“ studie Swiss & Me pro Ženevu

Automobilka Citroën se pokusí z premiéry svého modelu C1 vytěžit maximum. Do Švýcarska proto vypravila také studii C1 Swiss & Me.

Druhá generace modelu Citroën C1 bude pro Citroën na ženevském autosalonu mimořádně důležitá. Takže lze předpokládat, že ji „vyšperkuje“ tak, aby oproti sourozeneckým řadám Peugeot 108 a Toyota Aygo vynikla. Jedním z prostředků vedoucích k tomuto cíli se má stát studie Citroën C1 Swiss & Me. Ona to tak úplně studie není, jde spíše o exhibici personalizačních možností, jimiž má nový Citroën C1 vynikat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Koncept vychází z třídveřové verze s pevnou střechou, přičemž sériový Citroën C1 bude k mání také s karoserií pětidveřovou, případně se shrnovací střechou Airscape. Zvenčí si všimneme snad jen oplastovaných spodních hran karoserie včetně rozšířených podběhů, prahů a nástavců nárazníků, přičemž středem toho zadního vede ozdobná koncovka výfuku. Opomenout nelze emblémy a dvoubarevné ladění karoserie s motivy země helvétského kříže.

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků