Citroën C1 Furio: poslední kousky za 139 900 Kč

Dnešním dnem oficiálně končí prodejní akce českého importéra vozů značky Citroën. Když si ale pospíšíte, možná ještě uspějete…

Tato prodejní akce je zaměřena na výprodej skladových zásob modelu Citroën C1 modelového roku 2011, který již postupně uvolňuje místo faceliftovanému provedení pro rok 2012. Speciální model Citroën C1 Furio z továrny TPCA v Kolíně vychází z výbavového stupně SX, ale vyznačuje se standardní výbavou rozšířenou o klimatizaci, rádio a metalický lak.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroën C1 Furio

V seznamu výbavy pro Citroën C1 Furio najdeme kromě jiných také čelní airbagy, ABS s EBD, EBA a ESP, posilovač řízení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky spouštěná přední okna, nárazníky, dveřní kliky a kryty zpětných zrcátek lakované v barvě karoserie a další.

A teď k cenám. Při platbě v hotovosti je cena vozu oproti výchozí akční ceně snížena o dalších 35 000 Kč, takže vás Citroën C1 Furio vyjde na 169 900 Kč včetně DPH. Pokud se rozhodnete pro financování leasingem z nabídky Citroën Financial Services, dostanete navíc další slevu 30 000 Kč a záruku rozšířenou na 5 let/90 000 km v hodnotě 6 790 Kč zdarma.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Výběhové vozy Citroën C1 modelového roku 2011

O pohon vozů Citroën C1 Furio se stará dobře známý zážehový tříválec s objemem 1,0 l, výkonem 68 koní (50 kW) a průměrnou spotřebou 4,5 l/100 km v kombinaci s manuálně řazenou pětistupňovou převodovkou.

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků