Citroën C1 Exclusive: nic pro nás

Jeden ze tří minivozů vyráběných poblíž Kolína bude na holandském trhu nabízen v omezené edici Citroën C1 Exclusive. Pod kapotou má standardní zážehový „litr“ o výkonu 68 koní (50 kW) a oproti levnějším verzím se má vyznačovat standardní instalací klimatizace, zatmavených zadních oken, čalounění v kombinaci kůže a Alcantary, koženým volantem a specifickými litými koly.

Citroën C1 Exclusive se v Nizozemí bude prodávat od 11 290 eur, za druhý pár dveří se připlácí 300 eur. V nabídce bude též provedení opatřené převodovkou Sensodrive s automatizovaným řazením, pětidveřový Citroën C1 Exclusive v této verzi má stát 12 090 eur. Že by byl vůz za podobné ceny prodejný u nás, kde dnes prodejci za podobné ceny obtížně „udávají” i vozy o dvě třídy výše, o tom si dovolujeme pochybovat...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Citroën C1 Exclusive
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků