Citroën C1 dostal spoustu plastu a vyšší podvozek. Půjde do výroby?

Citroën dorazil do Paříže také s konceptem C1 Urban Ride. V podstatě jde o identický automobil, jakým je Opel Adam Rocks, tedy o auto, které má vyšší podvozek, oplastovanou karoserii a stahovací střechu. Na rozdíl od Opelu ale Citroën údajně není o výrobě této verze přesvědčen. Rozhodnout má právě pařížský autosalon a reakce na vystavený exemplář.

Autosalony | Kabriolety | Opel | Design | Ženeva 2014

Opel Adam Rocks po roce opět v Ženevě. Tentokrát jako sériová verze

C1 Urban Ride nabídne o patnáct milimetrů větší světlou výšku a o centimetr rozšířený rozchod kol. Pomineme-li plasty, pak jsme tím v podstatě veškeré novinky vyčerpali. I to je důvodem, proč bychom si vsadili na to, že se nejpozději v Ženevě na jaře příštího roku představí sériová verze. O podobný typ automobilů určitě zájem bude, přičemž realizace v podstatě není pro automobilku ničím složitým.

Autosalony | DS | Paříž 2014 | Premiéry | Citroën

Značka DS se odděluje od Citroënu konceptem Divine

Kromě C1 Urban Ride představuje automobilka Citroën v Paříži také koncept vzduchového hybridu odvozeného od C4 Cactus a mnoho prostoru zabírá divize DS, která se ale prezentuje jako samostatná značka. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 8 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků