Citroën C-Quatre: ve stopách Imprezy XV

Možná si vzpomenete na Subaru Impreza XV. Šlo o terénně se tvářící hatchback s ochrannými plasty na karoserii, střešními ližinami a interiérem s hnědými detaily. V našich končinách si tohle auto vysloužilo spoustu kritiky kvůli tomu, že nemělo (na rozdíl od mimoevropských trhů) vyšší světlou výšku. Důvod by jednoduchý, vyšší Impreza by nesplnila normu Euro 5.

Citroën aktuálně začíná prodávat prakticky to samé, akorát postavené na základech předchozí generace modelu C4. Zákazníci se mohou opět těšit na více plastu, střešní ližiny, zajímavější design nebo benzinový motor o objemu 1,6 l, který spolupracuje s pětistupňovým manuálem, případně se čtyřstupňovým automatem.

Ano, něco tu nehraje. Samozřejmě nejde o evropský automobil, ale o model určený pro čínský trh, kde se o jeho produkci stará společnost Dongfeng-PSA. Případní asijští zájemci si musí na tuto novinku, která mimochodem vůbec nevypadá špatně, připravit v přepočtu necelých 15 000 eur.  

citroen_c4_cross_01.jpgcitroen_c4_cross_02.jpgcitroen_c4_cross_03.jpg 

Zdroj: carnewschina.com

Subaru Impreza

V nižší střední třídě je plno dynamičtějších, komfortnějších, praktičtějších a rozhodně hezčích aut. Fanoušci ale na Imprezu přísahají pro její podélně uložený motor typu „boxer“, symetrický pohon všech kol a pověstnou suverenitu na českých silnicích.

Test Subaru Impreza 2.0i-S • Hybridní Subaru Impreza

Doporučujeme

Články odjinud