Citroën C-Quatre: ve stopách Imprezy XV

Možná si vzpomenete na Subaru Impreza XV. Šlo o terénně se tvářící hatchback s ochrannými plasty na karoserii, střešními ližinami a interiérem s hnědými detaily. V našich končinách si tohle auto vysloužilo spoustu kritiky kvůli tomu, že nemělo (na rozdíl od mimoevropských trhů) vyšší světlou výšku. Důvod by jednoduchý, vyšší Impreza by nesplnila normu Euro 5.

Testy | Subaru | Subaru Impreza

Test Subaru Impreza XV 2,0 D: japonský skaut

Citroën aktuálně začíná prodávat prakticky to samé, akorát postavené na základech předchozí generace modelu C4. Zákazníci se mohou opět těšit na více plastu, střešní ližiny, zajímavější design nebo benzinový motor o objemu 1,6 l, který spolupracuje s pětistupňovým manuálem, případně se čtyřstupňovým automatem.

Testy | Citroën

Citroën C4 1.4 16V: stylový spořílek (megatest)

Ano, něco tu nehraje. Samozřejmě nejde o evropský automobil, ale o model určený pro čínský trh, kde se o jeho produkci stará společnost Dongfeng-PSA. Případní asijští zájemci si musí na tuto novinku, která mimochodem vůbec nevypadá špatně, připravit v přepočtu necelých 15 000 eur.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Zdroj: carnewschina.com

Citroën Berlingo 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 147 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën Xsara Picasso 1.587
Rok výroby: 2006
Stav: 154 108 km
Cena: 45 000 Kč
Citroën Berlingo 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 190 478 km
Cena: 111 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků