Citroën C-Quatre: ve stopách Imprezy XV

Možná si vzpomenete na Subaru Impreza XV. Šlo o terénně se tvářící hatchback s ochrannými plasty na karoserii, střešními ližinami a interiérem s hnědými detaily. V našich končinách si tohle auto vysloužilo spoustu kritiky kvůli tomu, že nemělo (na rozdíl od mimoevropských trhů) vyšší světlou výšku. Důvod by jednoduchý, vyšší Impreza by nesplnila normu Euro 5.

Testy | Subaru | Subaru Impreza

Test Subaru Impreza XV 2,0 D: japonský skaut

Citroën aktuálně začíná prodávat prakticky to samé, akorát postavené na základech předchozí generace modelu C4. Zákazníci se mohou opět těšit na více plastu, střešní ližiny, zajímavější design nebo benzinový motor o objemu 1,6 l, který spolupracuje s pětistupňovým manuálem, případně se čtyřstupňovým automatem.

Testy | Citroën

Citroën C4 1.4 16V: stylový spořílek (megatest)

Ano, něco tu nehraje. Samozřejmě nejde o evropský automobil, ale o model určený pro čínský trh, kde se o jeho produkci stará společnost Dongfeng-PSA. Případní asijští zájemci si musí na tuto novinku, která mimochodem vůbec nevypadá špatně, připravit v přepočtu necelých 15 000 eur.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Zdroj: carnewschina.com

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C2 1.124
Rok výroby: 2005
Stav: 99 360 km
Cena: 40 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 145 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek