Citroën C-Cactus se zřejmě dočká produkce, automobilce unikly první snímky

Nejsou to zrovna fotografie z katalogu, a tak nemůžeme potvrdit jejich autenticitu, ale vše nasvědčuje tomu, že jde o snímky skutečného vozu. Přesněji řečeno jeho možné produkční verze, jejíž snímky pořídil „drzý” účastník průzkumu reakcí zákazníků na možnou podobu vozu.

Citroën loni sám avizoval, že podobný průzkum pro letošní rok chystá a pokud jeho výsledky budou dobré, objeví se vůz na trhu v roce 2011 či 2012. O to více tyto snímky dávají smysl. Je ale samozřejmě možné, že jde o úplně jiný vůz, který s modelem C-Cactus nemá nic společného a stejně tak nemůžeme vyloučit, že se jedná o pouhý podvrh.

Původní koncept C-Cactus se představil na frankfurtském autosalonu již v roce 2007 a byl vizí dostupného, stylového a zejména ekologického vozu pro jednu z budoucích evropských pětiletek. Pohánět by jej měl dieselový hybrid s tříválcovým spalovacím motorem zatím nejasného výkonu, zato jisté spotřeby - menší než 3,5 litru nafty na 100 km. Více o původním konceptu C-Cactus se můžete dočíst zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Je to chystaný Citroën C-Cactus?  Zdroj: Autointernationaal

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 9 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků