Citroën AirCross: rodinná C3 Picasso do brazilské nepohody

Brazilské vývojové centrum Citroënu přichází s novinkou v podobě upraveného modelu C3 Picasso. Jeho přednosti mají vyniknout zejména v lehkém terénu a to díky upraveným pevnějším tlumičům a odolnému bodykitu sestávajícímu převážně z hliníku. U toho ovšem veškeré úpravy nekončí, „dospělé off-roady“ připomíná kupříkladu umístění rezervního kola na víku kufru nebo rozšířené blatníky, naopak rodinnou a tedy i tu praktickou stránku podtrhují zejména střešní lišty.

Jelikož informací o novém vozu je stále poměrně málo, nemůžeme s jistotou určit, zda nebude C3 Picasso AirCross nabízen i s pohonem všech čtyř kol. U tohoto typu úprav bychom to mohli považovat za jakýsi standard, ale automobilky na to mají jiný názor a ani zde v Evropě nejsou podobně upravené vozy s pohonem jediné osy, zejména od německého koncernu, ničím výjimečným. Jejich prodejnost tomu ale vesměs odpovídá.

Další detaily se jistě dozvíme co nevidět.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroën AirCross
Citroën C4 Picasso 1.58
Rok výroby: 2012
Stav: 142 104 km
Cena: 165 000 Kč
Citroën Berlingo 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 147 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën Xsara Picasso 1.587
Rok výroby: 2006
Stav: 154 108 km
Cena: 45 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků