Citroën Aircross předvádí budoucnost. Spotřebuje pouze 1,7 l/100 km

Citroën představil nový koncept Aircross. Jde o studii crossoveru, která má naznačovat budoucnost této francouzské automobilky. V tiskové zprávě najdeme hodně obecných informací, takže se raději zaměřme na techniku. Jde o hybrid, který je schopen pokořit stovku za 4,5 s, ale který zároveň spotřebuje v kombinovaném provozu 1,7 l/100 km.

Testy | Hatchbacky | Citroën

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Aircross je automobil dlouhý 458 cm, široký 210 cm a vysoký 173 cm. Rozvor jeho náprav činí 280 cm. Ve srovnání se současným Cactusem je tedy vůz výrazně delší, širší, vyšší a má i delší rozvor. Auto stojí na discích o velikosti 22 palců obutých do pneumatik Continental s rozměrem 275/45 R22.

Autosalony | Užitková auta | Design | Citroën | Citroen Berlingo

Ani Citroën Berlingo na autosalonu nechybí. Ukazuje lehký facelift

Hybridní systém pohonu kombinuje benzinový čtyřválec 1.6 THP o výkonu 165 kW (218 k) s elektromotorem umístěným u zadní nápravy. Ten přidává dalších 70 kW (95 k) a 200 Nm. Protože jde o full-hybrid, může vůz jezdit také v čistě elektrickém režimu. Dojezd v takovém případě činí 50 km. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Citroën Berlingo 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 147 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën Xsara Picasso 1.587
Rok výroby: 2006
Stav: 154 108 km
Cena: 45 000 Kč
Citroën Berlingo 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 190 478 km
Cena: 111 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků