Citroën Aircross je crossover bez B-sloupku. Jezdí za 1,7 l/100 km

Ani Citroën nechybí na aktuálním autosalonu, kde prezentuje studii crossoveru budoucnosti. Opět se jedná o hybridní vůz, který slibuje (opět) pohádkovou spotřebu. Aircross, jak se novinka jmenuje, si údajně vystačí v kombinovaném cyklu pouze s přídělem necelých dvou litrů. A k tomu přidá jednoduchý přístup do interiéru.

Autosalony | Citroën | Názory | Ženeva 2015

Citroën C4 Cactus je nejhezčí auto roku. Porazil i Mercedes-AMG GT

Aircross totiž nemá, podobně jako třeba BMW i3 nebo Ford B-Max, středový sloupek a jeho dveře se otevírají proti sobě. Znamená to na jedné straně fakt, že se na zadní sedadla dostanete velmi snadno, ale na straně druhé se na ně vůbec nedostanete, pokud budete parkovat kolmo k vozovce v řadě blízko zaparkovaných automobilů.

Testy | Hatchbacky | Citroën

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Hybrid tentokrát kombinuje benzinový čtyřválec 1.6 THP (165 kW/218 k) s elektromotorem, který pohání samostatně zadní nápravu. Ten přidá dalších 70 kW (95 k) a 200 Nm. I Aircross umí jezdit jenom na elektromotor. Slibovaný maximální dojezd v takovém případě činí 50 km. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků