Tak do toho bych šel, je to krásný auto, ne jako designérská podivnost jménem C6. Co si budeme povídat, v týhle kategorii prodává hlavně vzhled
podle mě po uveřejnění těchto fotek spáchali designéři u audi, mercedesu a BMW hromadnou sebevraždu a těm co se nezdařila přišla výpověď poštou :-D
Ak toto raz pustia na cesty, tak sa tesim na dalsie casti Fantomasa.
Som zvedavý či to v takejto podobe a uzrie svetlo sveta v sériovej výrobe ... neviem prečo, ale mám pocit, že výrobcovia futuristický dizajn používajú len na konceptoch a z liniek potom odchádzajú úplne iné modely ...
Auto mají celkem pěkné, konečně něco, co nevypadá nafouklé a rozplizlé! Docela by se mi to i líbilo, třeba jako nástupce XM, sice mám obavy aby z toho byl dobrý výhled a o dobrou ergonomii, ale vypadá, že by to nemuselo být tak zlé, podvozek bude určitě fantastický, když použili hydropneumatické odpružení s hydroactivem, ale ty kola jsou možná velká až moc a gumy nato budou stát ranec. Použití motoru jen 1,6 určitě mohutně přeplňovaného mi ale nepříjde moc vhodné! Nic proti jejich moderním THP, ale upuštění od vývoje větších motorů, třeba 2,0THP jim už asi nikdy nedokážu odpustit! Do jejich větších modelů, jako tento, nebo C6, by to rozhodně bodlo ato i když je hybridní. Francouzi asi doma zřejmně nejezdí rychle, ale všude jinde by se mi to hodilo, protože na rychlost a zrychlení na dálnici i do kopců je potřeba výkon a ta 1,6 THP je výkonem sice vzhledem k objemu vynikající, ale 2,0THP a 200kW by byl přecejen o dost lepší. Jinak ta jejich spotřeba, to bude platit, jen když si to dobiju doma v garáži a pojedu zlehla kousek, městem, takže to pojede skoro furt na elektriku, jinak je to mimo reálné možnosti. PS: Klidně by to mohli nabízet i ve verzi 100% elektromobil, ale jen s pořádnou baterkou, tak aspoň přes 60kWh nebo víc.
Jo. Asi by bylo vhodnější podle eurozmr..vské legislativy uvádět spotřebu jako 1.7 l na prvních 100 kilometrů. Takhle je to naprosto zavádějící
...a s potrebou plneho nabitia za jeden tyzden. No ale aj to by malo logiku, cez pracovne dni mas auto na stekri doma a na vikend si ho vezmes von :-D:-D
No tak náhodou s tím 100% elektromobilem, nech bejt, mě by to takto v podstatě i stačilo, přes týden auto nepotřebuji, protože když pracuji, tak už pak stejně nemám čas nikde jezdit. Potom v garáži mám elektrickou zásuvku 230V, takže by se to z ní klidně mohlo pomalu nabíjet, jen bych potřeboval, aby tam šlo elektronicky nastavit, kolik auto bude ze zásuvky odebírat, aby mi nehořela elektroinstalace ve zdi a nevyhazoval jistič. Potom potřebuji v autě opravdu velkou baterku, takže těch 60kWh je naprosté minimum, kvůli dojezdu a pak čím více kapacity, tím silnější motor mohu mít. Jinak provozní náklady takového vozidla by rozhodně potěšily, zvláště když fosilní paliva jsou teď tak drahá a o moc lepší to už asi bohužel nebude.
Od nástupu nového šéfdesignéra v PSA opustil citroen i pažout vlastní tvarovou školu cestu a vydal se na designové stínování audi. Tento poslední výtvor nevyjímaje. Já to chápu, citroen i pažout ve stření třídě se svými výtvory totálně pohořeli, zákazníci ty auta nepřijali. Záchranná strategie je založena na vytvoření něčeho co vypadá jako audi a doufat, že to zabere. Jestli je to zachrání, to se uvidí až po několika letech.Na PSA je vidět, že si uvědomili, že ford je přímý konkurent a že nemají důvod ho tahat svými motory z bryndy, takže dodávky pro forda stopli.
To, ze ty predni i zadni svetla vypadaji jako Audi me napadlo hned, zbytek auta nema s audi nic spolecneho. Rikat ale ze Citroen kopiruje design audi muze nekdo bud slepy, nebo zaslepeny nemeckou vyjimecnosti (rýp:). Stejne tak bych mohl rict ze audi vypadaji vsechna stejne az na A1, ktera spis kopiruje "funky" vzhled napriklad DS citroenu...
No promiň ale designově se audi vedle tohoto nemůže ani postavit.B-]B-]
Já pořád nechápu, co tady všichni řešíte, tohle je koncept a až vyjde prodejní model, bude to navoněná bída jako vždy od Citroenu.
Podívej se na koncept DS3 nebo DS4 Highrider, a pochopíš, že u Citroenu jsou koncepty něco jako předprodukční verze sériových modelů :)
krasny priklad prekrutenej reality. Nikto nestopol nic, akurat sa dohodli na ukonceni spolupraci pri vyvijani novych motorom od objemu 2,0 a vyssie. Tieto motory vyrabal PSA. Motory 1,6 budu nadalej vyrabane hadaj kym?? Fordom! aj nadalej vyvijane.
to je pěkná blbost PSA vyrábí motory 1,4l 1,6l a 2.0l. Ford vyrábí motory 2,2 a V6.Malé motory bude i nadále vyrábět PSA, jak to bude s většími pohonnými jednotkami to se teprve uvidí.....
Hm Metropolis ve finální podobě. Jo hezké B-]
Citroen sa opäť vybral správnou cestou. Krásny koncept B-]Tu som našiel ešte zopár obrázkov, ale vo full-HD:http://www.autowallpaperhd.com/citroen-numero-9-concept-... ...
Trochu mi tam chybí kde vlastně jsou dveře a jestli tam budou 4 nebo jen 2.Ale co je horší, jestli to má jen 1.28 metru a klasické těžké velké dveře, raději nechci vidět jak majitel bude vypadat až z toho bude na parkovišti vystupovat. Právě kvůli tomu má Lamborghini ty nůžky, aby jste měli vždy dost místa pro nastoupení a vystoupení. Do tohoto se asi bude nastupovat stylem Jeremy Clarksona a Fordu GT http://www.youtube.com/watch...
Na tech fotkach sou dvere videt docela dobre. Prvni maj klasickou kliku a druhy ji maj bud designove skrytou nebo, jelikoz to je Citroen, tak tam na to muze byt naka elektronicka vyfikundace.Problem s Fordem GT je ze ma strechu na dverich. Takovy problemy i jinyho auta nehrozej...
já nevím, kdysi jsem měl podobně udělané auto půjčené. Tedy nízké, dlouhé těžké dveře (to ale mají dnes skoro všechna rozměrově větší auta) a když člověk nemohl ty dveře na parkovišti úplně otevřít velmi špatně se nastupovalo i vystupovalo. Nejhorší bylo když jsem stál bokem v kopci a dveře jsem nemohl dostatečně otevřít ani na první krok omezovače, to jsem si ty dveře pomalu musel přidržovat hlavou, vypadalo to dost komicky.Ale auto je to jinak hezké, Citroen uměl vždy udělat výjimečná auta a na rozdíl od francouzské konkurence (Renault, Peugeot) mi přijde, že jeho auta nijak zvlášť netrpí nějakou poruchovostí. U Renaultu a Peugeotu si vybavím pár modelů které lze označit za katastrofální přešlapy. U Citroenu si nějak nevybavuji vysloveně poruchový model
Mnohem delsi dvere nez ctyrdverovy limuziny maji tridverovy hatchbacky. Ano, leze se do nich blbejc, ale s Fordem GT to nema smysl srovnavat. Ten je v tom uplne jinej level...
Já ano. první řadu XM :-D
Klasicka nepouzitelna dizajnovka.
Auto se mi docela líbí (až na to křídlo vzadu). Ale co nechápu, je na jedné straně snaha o maximální úsporu pohonných hmot, na druhé straně nesmyslné plýtvání ve formě extrémních a drahých kol a pneumatik. Není to trochu rozpor?
V tomhle případě je to spíš demonstrace typu "Hele, co umíme." Nebo teda spíš chtěli bychom umět, když je to jen koncept :-)
Rozpor to není, znám člověka co po dvou letech vyměnil auto, protože má o půl litru menší spotřebu. Jezdí zhruba 5 tisíc km ročně a to pouze po městě. Když jsem mu namítnul, že ho těch pár ušetřených litrů stálo asi tak 400 tisíc, tak mi vysvětlil že to je jedno, hlavně že teď jezdí za 5,5 :-D
Tak tohle už je nemoc, ale od výrobce bych to nečekal.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.