Čip od Alpha-N Performance zvedne výkon BMW 435i a 435d

Výkon BMW 435i vzroste díky kitu EVOX PowerPlus na 270 kW. Nárůst výkonu a točivého momentu je znatelný i u dieselového BMW 435d.

Pokud vám přijde, že jsou sériové modely BMW 435i a 435d s výkonem lehce nad 300 koní příliš slabé, kupte si.... Ano, kupte si BMW M4. Ovšem jestli je to na vás zase příliš, zkuste čiptuning. Německý tuner Alpha-N Performance vám prodá krabičku, kterou si zacvaknete do auta a máte hotovo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stylistickým úpravám se u Alpha-N Performance tentokrát nevěnují. Můžete si ale přikoupit 19" kola a snížené tlumiče, aby to pořádně drncalo... vlastně aby to bylo pořádně sportovní

Výkon benzínového řadového šestiválce s přeplňováním v BMW 435i vzroste díky kitu EVOX PowerPlus z 225 kW (306 k) na 270 kW (367 k) a točivý moment se posune z 400 na 520 Nm.

Tuning | Sportovní auta | Hatchbacky | Fascinace | BMW

BMW 150d je nenápadný hatchback s naftovým reaktorem pod kapotou

Nárůst výkonu a točivého momentu je znatelný i u dieselového BMW 435d. Tam se hodnoty posunou z 230 kW (313 k) a 630 Nm na 275 kW (374 k) a 740 Nm. V obou případech doporučuje úpravce výměnu mezichladiče, který vám prodá za 690 eur (18 630 Kč).

Cena kitu EVOX PowerPlus je 699 eur (18 870 Kč) pro benzinový i naftový motor. Úpravce Alpha-N Performance nabízí ještě o 25 mm snížené tlumiče a pružiny Öhlins a také speciální odlehčená 19" kola OZ Racing Superturismo s pneumatikami 235/35 R19 dopředu a 255/30 R19 dozadu. Za tento set si ale úpravce řekne o 2300 eur (62 100 korun).

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků