Čínský Citroën C4 se představí ve sportovním provedení VTS

Čínští zákazníci automobilky Citroën si aktuálně mohou pořídit model C4 s karoserií sedan, který se představil před pár lety na autosalonu v Pekingu. Vypadá to, že na stejné akci se letos ukáže tento automobil znovu, tentokrát údajně coby sportovně laděná verze nesoucí známé označení VTS.

Testy | Citroën

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce

Na internetu se objevily první snímky. O jejich pravosti zatím můžeme pouze spekulovat, nicméně více neoficiálních zdrojů shodně tvrdí, že se podobný vůz opravdu v Pekingu objeví. Nový je nárazník, prahové nástavce, zadní spoiler, kola a vzadu také difuzor a dokonce čtyři dvojité koncovky výfuku.

Testy | Citroën

Test: Citroën C-Elysée 1,6 HDi – levný, levnější, nejlevnější

Pod kapotou bude jedna-šestka naladěná na 120 koní, případně výkonnější dvoulitr disponující maximem 143 koní. Nechme se překvapit, co se z tohoto „sportovního“ Citroënu nakonec vyklube.

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků