Čínský Citroën C4 se představí ve sportovním provedení VTS

Čínští zákazníci automobilky Citroën si aktuálně mohou pořídit model C4 s karoserií sedan, který se představil před pár lety na autosalonu v Pekingu. Vypadá to, že na stejné akci se letos ukáže tento automobil znovu, tentokrát údajně coby sportovně laděná verze nesoucí známé označení VTS.

Testy | Citroën

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce

Na internetu se objevily první snímky. O jejich pravosti zatím můžeme pouze spekulovat, nicméně více neoficiálních zdrojů shodně tvrdí, že se podobný vůz opravdu v Pekingu objeví. Nový je nárazník, prahové nástavce, zadní spoiler, kola a vzadu také difuzor a dokonce čtyři dvojité koncovky výfuku.

Testy | Citroën

Test: Citroën C-Elysée 1,6 HDi – levný, levnější, nejlevnější

Pod kapotou bude jedna-šestka naladěná na 120 koní, případně výkonnější dvoulitr disponující maximem 143 koní. Nechme se překvapit, co se z tohoto „sportovního“ Citroënu nakonec vyklube.

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 140 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 170 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků