Čínské Chery představuje při příležitosti olympiády vlastní hybrid

Známá čínská automobilka představí při příležitosti zahájení letošních olympijských her v Pekingu svůj nový hybridní vůz vyrobený na báze sedanu s označením A5. Hybridní vozy A5 ISG a A5 BSG pak budou použity pro přepravu a prezentační účely po celou dobu her a organizátoři budou mít k dispozici 50 kusů těchto vozidel. Chery A5 BSG pohání 1,6 litrový benzínový čtyřválec, kterému sekunduje pětistupňová automatická převodovka a 12 V řemenový generátor, z něhož je napájený elektromotor. Automobil kromě toho disponuje i úspornou technologii start and stop.

Jeho příbuzného s označením ISG pohání 1,3 litrový benzínový čtyřválec a 151 V integrovaný generátor, navzdory menšímu motoru je však z hlediska výkonu plně srovnatelný s výše zmiňovaným modelem. Oba vozy jsou oproti svým standardním verzím úspornější až více než o 10 procent a jejich sériová výroba se začne po skončení olympijských her. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Chery A5 BSG
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků