Čínská replika Pagani Huayra je ještě horší, než vypadá

Nechává si snad italská automobilka Pagani, proslulá svou pečlivostí k detailům, postavit první kus otevřeného modelu Huayra v Číně? Určitě ne, tohle je jen nepříliš zdařilá replika od jedné čínské karosářské dílny. V Číně zkrátka kopírují všechno, od aut přes mobilní telefony po letadla a zbraně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Už z dálky je jasné, že tu něco nesedí. Pokus o repliku Huayry zřejmě ještě ani nemá motor. Aspoň se to ale tvůrce nesnaží vydávat za produkční auto a staví to sám pro sebe

Už na první pohled je zřejmé, že čínská replika neodpovídá originálu proporčně. Spíše to vypadá, že je to celá postavené na nabouraném malém Ferrari. Ale kdo ví, co je nakonec pod kapotou. Dokonce tu není ani ikonická centrální koncovka výfuku, takže auto zřejmě ještě ani nemá motor.

Zajímavosti | Sportovní auta | Byznys | Fascinace

Příplatky u Pagani Huayra: Karbonová karoserie v ceně Mercedesu S 500  

Komické je rovněž čelní okno, které je zaprvé podivně tvarované a příliš malé a zadruhé potažené tak černou folií, že přes něj nemůže být vůbec nic vidět. Čínský nadšenec na svém díle určitě ještě zapracuje a třeba o něm v budoucnu ještě uslyšíme. Nicméně jako originál to nikdy asi vypadat nebude.

Pagani Huayra Roadster, ten originální italský, by měl přijít na trh v roce 2016 v omezené sérii několika málo kusů. O pohon skutečného supersportu se stará dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec o výkonu přes 750 koní. Zajímavostí na Pagani je třeba aktivní aerodynamika.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků