Čína zakázala testování autonomních vozů. Kvůli „tempomatu“ Tesly

Vývoj autonomních systém se možná trochu zdrží. Tedy alespoň v Číně, která zakázala testování těchto automobilů na dálnicích. Důvodem je příprava pravidel, která budou definovat podmínky jízdy testovacích vozů v provozu. 

Zajímavosti | Bezpečnost | Příslušenství | Volvo | Tesla

Volvo: Autopilot Tesly je jenom hračka, žádný systém autonomní jízdy

Informují o tom Automotive News. Čínské úřady upozornily automobilky, že by neměly testovat své autonomní vozy v provozu do doby, než budou nová pravidla pro podobné jízdy hotová. Kdy by se tak mělo stát, to ale řečeno nebylo. 

Bezpečnost | Život řidiče | Technika | Volkswagen | Mercedes-Benz | Tesla | Nissan

Tisíce nucených zásahů do řízení, to je realita autonomních vozů

Zajímavé na tom všem je, že důvodem těchto snah jsou události z nedávné doby, kdy se v médiích začaly objevovat zprávy o nehodách modelů Tesla vybavených systémem Autopilot. Paradoxem je, že tento systém nedělá z elektromobilů této značky autonomní vůz v pravém slova smyslu, ačkoliv si to někteří zákazníci myslí.

Bezpečnost | Elektromobily | Život řidiče | Příslušenství | Tesla | Elon Musk

Tesla připravuje velkou modifikaci Autopilota. Možná se i přejmenuje

Třeba Volvo označilo systém Autopilot za hračku, respektive vylepšený tempomat. Samotná Tesla připravuje v návaznosti na poslední události inovaci svého systému a ve hře je i přejmenování. 

Volvo V50 1.997
Rok výroby: 2004
Stav: 213 831 km
Cena: 65 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 699 km
Cena: 230 000 Kč
Volvo S80 2.4
Rok výroby: 2010
Stav: 124 859 km
Cena: 279 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků