Jak připravit neprůstřelný vývar - o tom to je. Pokud by dělali průběžnou údržbu v posledních deseti až dvanácti letech tak nemuseli nic chystat bylo by hotovo, stálo by to sice polovinu, ale nebyl by tam žádný velký vývar. A to oni nechtějí.Jinak D1 sice trochu drncá, ale jinak je její stav ve srovnání se zbytkem silniční sítě v čr v pohodě. Musí se udělat dusno, aby byl řádný vývar opodstatněný.
V CZ každý projekt zavání průšvihem, bylo by divné kdyby ne. Už aby to bylo, nejhorší na tom je, kolik mld Kč opět odteče bokem.
Celkem logicke vyusteni. Pripravit projekt za 40+ miliard neni zadna sranda a naplanovat opravy hlavni silnice v zemi v takovemhle rozsahu take ne. Jedna vec jsou sliby politiku, ty se davaji jak na bezicim pasmu a druhou veci je realita vsedniho dne.
spis jde o to, jak z tech 40 mld co nejvic prosustrovat.To skonci zase tak , ze 20 mld pujde bokem a za 20 mld se postavi parodie na dalnici.Respektive ji pro dodavatele postavi male firmicky ktere najmou nejake nekvalifikovane polaky a ukrajince a hlavnim materialem bude stavebni sut. Skonci to jako u nas na ostravsku, kde se nam to vlni snad hned od uvedeni do provozu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.