Chystá BMW ještě ostřejší modely M? Registrovat si nechala označení CS

Nejnovější ochranné známky registrované společností BMW patří označení M1 CS až M8 CS. To znamená, že mnichovská automobilka zamýšlí přiostřit svoje modely z divize M

Zkratka CS za příslušným označením typu vozu BMW vždy označovala Coupe Sport - neboli sportovní kupé. Nyní si mnichovský výrobce aut nechal zaregistrovat označení M1 CS až M8 CS.

To fanouškům přiostřených verzí divize M dává naději, že se v brzké době něčeho takového dočkají.

V současnosti se nejreálněji její továrně „vytuněná“ M2. Prosakují informace, že by nejmenší „emkový“ model mohl dostat motor z větší M3 (M4). V balíčku Competition je tento motor nyní naladěn na výkon 444 koní.

Video | Sportovní auta | Kupé | BMW | První svezení

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

Spekulace přiživuje rovněž přiložené video, ve kterém má testovací prototyp M2 koncovky výfuků umístěné podobně jako M3/M4. Interiér se zde ukazuje v odlehčené verzi a doplňky na karoserii zvyšují aerodynamickou efektivitu modelu. Přesně to jsou prvky, které by měly okruhově zaměřené modely CS dostat, podobně jako slavná M3 E46 CSL.

Z dalších současných modelů divize M by se mohl ostřejší verze dočkat právě duo M3/M4. Oficiální informace ale neexistují, a tak nezbývá než čekat na děj věcí příštích.

BMW Z4 2.996
Rok výroby: 2007
Stav: 146 402 km
Cena: 299 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2006
Stav: 210 624 km
Cena: 140 000 Kč
BMW  1.499
Rok výroby: 2015
Stav: 19 236 km
Cena: 490 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků