Chystá BMW ještě ostřejší modely M? Registrovat si nechala označení CS

Nejnovější ochranné známky registrované společností BMW patří označení M1 CS až M8 CS. To znamená, že mnichovská automobilka zamýšlí přiostřit svoje modely z divize M

Zkratka CS za příslušným označením typu vozu BMW vždy označovala Coupe Sport - neboli sportovní kupé. Nyní si mnichovský výrobce aut nechal zaregistrovat označení M1 CS až M8 CS.

To fanouškům přiostřených verzí divize M dává naději, že se v brzké době něčeho takového dočkají.

V současnosti se nejreálněji její továrně „vytuněná“ M2. Prosakují informace, že by nejmenší „emkový“ model mohl dostat motor z větší M3 (M4). V balíčku Competition je tento motor nyní naladěn na výkon 444 koní.

Video | BMW | Sportovní auta | Kupé | První svezení

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

Spekulace přiživuje rovněž přiložené video, ve kterém má testovací prototyp M2 koncovky výfuků umístěné podobně jako M3/M4. Interiér se zde ukazuje v odlehčené verzi a doplňky na karoserii zvyšují aerodynamickou efektivitu modelu. Přesně to jsou prvky, které by měly okruhově zaměřené modely CS dostat, podobně jako slavná M3 E46 CSL.

Z dalších současných modelů divize M by se mohl ostřejší verze dočkat právě duo M3/M4. Oficiální informace ale neexistují, a tak nezbývá než čekat na děj věcí příštích.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 35 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků