Chtěli byste nový Peugeot 308 Sedan? Smůla, je jenom pro Čínu

Peugeot v rámci pekingského autosalonu představil novou generaci modelu 308 Sedan, která je určena výhradně pro místní trh. S prodejem v Evropě se nepočítá, neboť kompaktní sedany už tu tolik netáhnou. Pokud jde o techniku, pod kapotou je nová platforma EMP2, kterou využívá i u nás prodávaný hatchback.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sedan Peugeot 308 se bude prodávat jenom v Číně. Využívá ale prakticky stejnou techniku jako u nás prodávaný hatchback. Pod kapotou jsou motory 1,2 až 1,6 l

Francouzská automobilka nezveřejnila prozatím žádné technické podrobnosti o použitých motorech, ale pravděpodobně se pod přední kapotu nastěhují motory 1,2 až 1,6 litru stejně jako u hatchbacku 308. V Číně vzrůstá také obliba automatických převodovek, takže ty budou zřejmě k dispozici ke každému motoru.

Testy | Kombi | Škoda | Sportovní auta | Srovnávací testy | Peugeot | Škoda Octavia

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Na čínském trhu je u vozů této kategorie velmi důležitý prostor na zadních sedadlech. Je tak docela pravděpodobné, že má 308 Sedan kvůli tomu i delší rozvor než hatchback. To je u modelů určených pro čínský trh poměrně běžná praxe. Sedan se má stát pateří modelové nabídky v Číně. Jinak se ale výbava a pojetí interiéru asi nebudou příliš odlišovat od hatchbacku.

Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 149 371 km
Cena: 119 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 139 312 km
Cena: 150 000 Kč
Peugeot 308 1.997
Rok výroby: 2011
Stav: 181 703 km
Cena: 119 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 6 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků