Chtěli byste McLaren F1 s nájezdem pouze 4500 km? Jeden je k mání

Seznam kapitol
  1. McLaren F1
  2. Fotogalerie: McLaren F1

Nestává se často, aby byl na prodej McLaren F1. Ceny těchto aut jdou neustále nahoru, takže lepší investici dnes asi nezískáte. Přesto teď jeden supersport od McLarenu hledá nového majitele. Je z roku 1998, tedy z konce produkce tohoto modelu, a najeto má pouze 4500 km. Prodává ho sama automobilka prostřednictvím divize Special Operations Heritage.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren F1, který je teď ve Wokingu u automobilky na prodej, najel zatím jenom 4500 km. Navíc při jeho koupi dostanete veškerý servis, jako byste si kupovali nové auto

Prodávaný McLaren F1 má číslo šasi 69. Silničních McLarenů vzniklo jen 71 (64 vozů F1, 5 LM a 2 GT), k tomu automobilka sestavila sedm prototypů a 28 závodních speciálů F1 GTR. Celkem tedy vyrobila jen 106 McLarenů F1, což bylo výrazně méně než původní plán.

Retro | Video | Technika | Sportovní auta | Fascinace | McLaren

McLaren F1 (1992-1998): Nejrychlejší na světě

Asi nemusíme připomínat, že McLaren F1 pohání atmosférický dvanáctiválec 6,1 l od BMW, který má výkon 468 kW (636 k) v 7400 ot./min a točivý moment 651 Nm v 5600 ot./min. Maximální rychlost 1138 kg lehkého auta byla 372 km/h s omezovačem otáček, ale bez něj dokázal McLaren uhánět 391 km/h.

McLaren prodává toto auto se vším, jako by bylo nové. Dostanete tedy sadu unikátních zavazadel, kufřík s nářadím, spoustu tiskovin a knih a také speciální hodinky TAG Heuer. Všechno to má ale jeden háček. McLaren nezveřejnil cenu, ale sdělí ji na dotaz. A víte, jak se to s takovými věcmi má. Na cenu se ptá jen ten, kdo si je nemůže dovolit.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. McLaren F1
  2. Fotogalerie: McLaren F1
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků