Citace:"...Oproti svým předchůdcům je výkonnější i hospodárnější, ale také výrobně jednodušší. Chrysler tvrdí, že počet dílů klesl z původních 189 na pouhých 32...."Haha tak to mě pobavilo.
Možná chtěl použít lepší slovo, jako třeba 32 částí... (Blok, hlava, vana, alternátor, startér, sání, svody....)
Fireman: a těchhle částí bylo přetím 189 ? ;-)
No , mysli sa to tak, ze novy 3.6 pentastar nahradil cca 6 starsich motorov. Tym sa zjednotil servis a skladacka na tento motor pozostava z menej dielov, nez ked musel chrysler vyrabat sest roznych motorov, ktore sa navzajom lisili, hoci mali aj spolocne prvky. Tak to chapem ja, autor clanku sa vyjadril divne, nakolko text prebral z ineho divneho clanku.
hm, nie je to nahodou tak, ze pocet dielov klesol o 32? ;-)Celkom zaujimave by bolo porovnanie s VW 3.6, mam za to ze ten motor je nepravom prehliadany a tak trochu stoji v kute. V superbe pracuje fakt pekne (az na ten automat no ale co uz)
V Superbu má základní problém a to je ten, že je tam snížneje výkon, takže na Pentastar ta superbácká 3,6ka nemá....navíc ty ceny - za Superba je právě 300S či 300 Limited ze států a to je proti superbu o kus větší auto, navíc neukoukané..a při téměř shodné výbavě.
je vidět, že autor je odborník...:-D
to nepochybně, ono už to začlo větou že ten motor je nejčastěji spojen s 8.st převodovku, přičemž ta je k mání pouze u jednotlivých verzí 300, Charger a Thema, zatímco všechny ostatní modely kde se Pentastar vysktyuje mají 5ti a některé ještě 5ti stupnovou převodovku....Počtem dílů to dorazil.....
6ti stupnovou a někde ještě 5ti, pardon
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.