Američania majú zvyčajne hrozne preplácaný interiér. Je to ako americké jedlá - k mäsu sladké omáčky a pomiešané piate cez deviate. Nech radšej okopírujú nejakého "nemca" a bude to stokrát lepšie.
Jak je vidět i ve vozech dodge se uplatnil designový koncept přístrojové desky od slovenského designéra Štefana Levka, který byl poprvé použit v passatu v roce 2004. Dnes už je použit v desítkách různých vozů od opelu až po jaguár.
Uz zase to lhani, spis teda s tim Levkem, je to tvuj bracha nebo jak to je? Lez jiz zde mnohokrat vyvracena, ale Zelioebbels zjevne nepolevuje.
Mohu tě potěšit. Japonci opět nesklamali a všimli si nového řešení přístrojové taky, sice jim to trvalo dlouhých osum let. Tuto přístrojovou desku najdeš v připravované mazdě 6. Samozřejmě začali tím, že nejprve vyhlásili do světa nový, převratný designový směr (hašibuši nebo tak nějak) a pak to sprostě pajcli. Jistě chápeš, že ani nemohli jinak, je to jejich přirozenost a jsou hrdí na to, když to opajcují tak, že mají pocit, že je to lepší než originál.
Tebou zminovany "levkodesign" je stary pres 20 let a byl i v jinych japonskych autech uz tehdy. Je uplne jedno, co je v mazde, dulezite je, ze tady lzes (mylit ses kdysi mohl, ale bylo to vyvraceno a stale meles dokola ty stejne hlouposti).Takze se zeptam znova, to s tim Levkem spis?
Co to?????Kde tam prosím pane Zelí vidíte Passata? Eee.. Oční...hola hola volá...
Je to poměrně snadno rozeznatelné řešení a je viditelné na první pohled. Přístrojová deska má dva hlavní díly, které ji oddělují i při montáži. Deska není vsazena jako jeden díl, který přiléhá až k oknu. Je tam přechodový díl mezi oknem a přístrojovou deskou. Když se podíváte na horní plochu přístrojové desky vidíte rozdělení desky elipsovitou křivkou, která začíná na dveřích řidiče, běží pod oknem a přechází do spolujezdce. Je to jako byste přístrojovku vykrojili i s horní částí dveří. A do tohoto prázdného prostoru je vsazena přístrojová deska jako samostatný vložený díl, který na dveře nijak plynule nenavazuje je tam opravdu jen vsazená jako nezávislý díl. Zcela skvělý úplně sochařský přístup. U starých tvarových postupů se přístrojová deska snažila jaksi navazovat na tvar dveří různými lištami, které běžely po přístrojové desce a přecházely pak plynule do dveří. a muselo to na sebe navazovat. To tady zcela odpadá. Navíc to prostorové vykrojení objemu dveří v horní části rozšiřuje prostor v oblasti loktů a to dosti výrazně. Skvělý nápad a pochopitelně, že designéři, kteří se zabývají řešením interiérů si toho všimli, pochopili ten úžasný nápad a vtip a začali to používat. Dnes to používá opel jak v insignii tak i v astře, audi ve všech nových vozech A7,A6..., jaguar a další.Samozřejmě tvarové detaily, různé knoflíky a jiné drobnosti tam jsou různé, ale nejsou podstatné to už je jenom bižuterie.
Ja v tom passat taky nevidim.... bohužel. Přeš všechny oslavné články je interiér chrysleru 300/lancie thema na úrovni obyčejných kompaktů, na passat/insignii se nechytá ani náhodou o prémii ani nemluvě. Kdyby u fotek byl popisek, že se jedná o VW golf Opel astra nebo Kia ceed taky by se člověk vůbec nemohl divit. I to nejmenší audi má hezčí interér než tihle amíci. To samé ten dodge - nový leon je v podobném stylu ale s daleko lepším celkovým výsledkem.
Leon ma interier jak 20 let stare audi :-P
Ták ták...Fiat to hodně pozvedl, zaměstnanci začali makat a výsledky se dostavili tohle by měli dávat číst kadžý den těm odborářským kokotům od Turína na jich (vč. Francie, tam je to v bleděmodrém)...;-)
Akorát že milého Klause tam dosadil už Daimler, a první jeho projet interiéru byl RAM 1500 představený za Cerberusu. Rovněž interiéry nového 300/Charger a Jeepu GrandCherokee byly z 90% hotové před příchodem fiatu.Ale automaticky za vše dobré může fiat, Hihi, hehe, haha :o)
No zrovna interier Grand Cherokee neni na pochvalu:-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.