Chrysler 300C 2011: velký „Amík” v novém

22 komentářů

Vencos
10. prosince • 10:03

Mě ten předek přijde takovej (zapoměl jsem slovo, jakoby neměl svou osobnost), připomíná mi to docela hjudaj equus:
www.egmcartech.com ... A přecijen si přiznejme, stříbrná 300C je okoukaný auto už i u nás a ty hranatý tvary jsou pěkný,ale halt už nejsou v módé.
Zvyknem si,nebojte

fltron
26. prosince • 19:37

AHOJ, MÁM TU POTVORU ROK,jezdil jsem v Muranu,nebe a dudy! jEN TEN LED- vozin 150KG v kufru! ....miluji HO! flatron

Jakub Chromý (Robspier)
8. prosince • 9:40

Tak nevim,osobně si myslim, že první verze byla holt lepší. Trochu tvrdá,neotesaná a mohutná - no jako amerika. Každopádně to modré podsvícení budíků je super:)

Marty
8. prosince • 15:03

Interiér bude určitě lepší než ten současný, ten nic exkluzivního není, i když dá se vylepšit.

Vlado
7. prosince • 22:42

Cele zle!

George
7. prosince • 22:29

Vice se mi libil pred facelitem. Vypadal vice ,,americky". New.model mi trochu zacina splyvat z konkurenci a ztraci na svem majestatnim a originalnim vzhledu. Presto je to stale moc pekny vuz ktery potesi lidicky kteri se chteji odlisit od masy koncernovych vw, audi apod. nudy z Nemecka.;-)

Bob
7. prosince • 21:30

Určitě to bude luxusnější než současné 300C, ale ten šmrnc to už mít nebude

chytrak
7. prosince • 14:18

koukam ze chrysler se tak strasne stydi za svoji soucasnou situaci, ze radsi logo na aute zneviditelnil. Ted to vypada jak nejaka noname cinska kopie původního 300C. :-(

Uncle Hell
7. prosince • 9:22

...nádhera! Se vším všudy. Vím, že se mnou nebude moc lidí souhlasit (bawormani, mercemani, auďáci, apod.), ale "Amerika" je holt "Amerika". Mně se prostě líbí...B-]

Jirka
7. prosince • 17:14

Souhlasím, ale nemužu předejchat ty motory! 5.7 HEMI 360 koní a 6.4 za 400:D .. mi přijdou ty americky V8čky trochu vtipny:D .. když dneska podovají podobny vykony přeplnovany 2,5-3 litr

Marty
8. prosince • 15:00

6,4 v Challengeru bude mít 470 Hp, takže to číslo 400 HP si azs redakce vycucala z prstu.
Mě na to nic vtipnýho nepřijde, navíc krouták kolem 600 NmA akždej nechce turbo, navíc mít v 5timetrový limuzíně nejlíp přeplnovaný R4, sen místního osazesnstva je poněkud jak to říct - trapný.
Tohle je jiná liga než oktávka:-D

petrolhead
7. prosince • 19:16

no jo ale zase budou o poznání spolehlivější .. američanům o koně nejde ..

Jirka
8. prosince • 7:02

no mě zase jde o to, že mi příjde trapny aby mě předjela např. Fabie RS .. a ja přitom věděl že mam 4x větší motor a 4x větší spotřebu:D

Marty
8. prosince • 15:25

Jirka: Fabie RS má spotřebu na sto 3 litry? Sem si nevšiml.
Já že s 5,7 HEMI mam průměr 11,5 na sto :o))) Dlouhodobej.Je dobrý srovnávat 1,9 tunový auto s prdítkem který má 1318 kg a to nemluvě o jízdním komfortu a výbavě.
Jo a srovej si ceny RS a 300C a pak se podívej jaká je to třída. 600 Kg váhový rozdíl.
Posad do Fabie dopředu dva 150 kg tatíky a doazadu 3 stokilový madam a změříme zrychlení, šacuju to na 9-10 s :o)Fobie RS s výbavou 300C za 566 táců, přicemž některá výbava se tam vůbec objednat nedá - Fabie patří do malých aut, 300C vyšší střední a to 300C vyjde z USA na 1,2 míče (1,5 SRT8).
Navíc: Fobie max 244 Km/h; 300C 250/265(SRT8) - takže mu těžko ujede že
Zrychlení 0:100 - Fabie RS 7,3 s, /300C 5,7 6,2 s/ 300C 6,4 4,7 s
Výkon o cca 120 Kw menší. A až bude mít to 300C 8stupnovou převodovku ZF, budou ty hodnoty ještě lepší.
Až budeš mít ve fobii el. ovládaný volant, pedály, přední sedačky obě s pamětí, posun sedadla při nastoupení, 18" kola, adaptivní tempomat, systém varování před kolizí, parkovací kameru, 8,4" navigaci a 370 Hp, přijd, popovídáme :o)

Tom25
8. prosince • 7:29

To ťa ako napadlo, že by sa ku HEMI chrysleru mohla nejaká škodovka priblížiť?
Nezabúdaj, že objem ničím nenahradíš a na zrýchlení sa skôr podiela krrútiaci moment než výkon. Inak tebe sa zdá 360 koní málo na čom pre boha jazdíš? Okrem toho bola spotreba predchádzajúcej verzie Hemi celkom priaznivá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rode
8. prosince • 11:35

na zrychleni se podili hlavne pomer vahy a vykonu. Kroutici moment ano, ale ne motoru, ale ten na kolech, protoze mezi motorem a koly je prevodovka. takze bezne mivaji auta s mensim vykonem a tocakem lepsi dynamiku, nez auto s vetsim tocakem. typicke stejne vykone a velke benzin-dizl... pres vetsi moment mivaji dizly veskrze horsi dynamiku ;) takze i blba fabie HTP pri dobrem zprevodovani muze mit na kolech vice Nm, nez HEMI a ujede mu. samo v urcitem pasmu otacek.

Marty
8. prosince • 15:02

Blbá Fabie nemá zrychlební z nuly na 100 za 5 sekund.Doporučoval bych se podívat na výkony německé prémie s 4litrovými V8 atmosféra a pak ještě na cenovku.

Z28
8. prosince • 12:00

Jako vtip dobré, škoda jen že HEMI má skoro od volnoběhu takový výkon a točivý moment o kterém se HTP ani nezdálo.

Rode
8. prosince • 12:10

ty to stale nechapes. nakladak ma taky vetsi vykon a moment a pojede ho i cyklista ;) v prvni rade porovnej pomer vahy a vykonu. v druhe rade te zajima MOMENT NA KOLECH ne momoent na klice motoru. moment na kolech je dan prevodovymi pomery a momentem na klice, kdyz zprevodujes i mene vykonny motor s mensim momentem hodne do kratka, pozavodis ve zrychleni v urcitem spektru rychlosti a otacek nasobne vykonejsi a silnejsi vuz.
takze res to podstatne, ne hono kono motoru. ale v ramci toho, ze trepes blbosti neocekavam, ze bys pochopil co realne hybe vozem a jak to lze ovlivnit.

pepa
7. prosince • 10:46

to bych teda nerekl, prave naopak predchozi verze byla urcite vice "americka" mluvime-li pouze o vzhledu

Tomas B
7. prosince • 12:13

pepa: ta reakce předpokládám není na mě, když jsem psal "poevropštila" ;-)

Tomas B
7. prosince • 10:21

nádhera bych neřekl, ale nevypadá vůbec zle - ta nová přední maska to trochu poevropštila

Doporučujeme

Články odjinud