Chrysler 300C 2011: nová generace přistižena, známe i podobu interiéru (spy photos)

Špionážním fotografům se tento týden na lovu dařilo, když zachytili jen lehce maskovaný prototyp Chrysleru 300C. Ten je očividně testován v již plánované produkční podobě - kompletní je nejen exteriér, ale i interiér, který postrádá maskování zcela a o něco níže do něj budeme moci poprvé nahlédnout. Pojďme si ale nejnovější snímky projít pěkně popořádku.

Z nových fotografií je zjevné, že si Chrysler 300C udrží svůj charakter mohutného „gangsterského vozu”, ale jeho line se částečně změní. Minulostí budou tak trochu barokní tvary současné třístovky a karoserie získá ostřeji řezané linie dle současné módy. Přední maska bude o něco nižší, stejně jako celá příď. Tvar předních světlometů zůstává bohužel zahalen černým rouchem, podle dostupných informací by ale měl též ctít hranatější a agresivnější povahu nového 300C. Standardem by se měla stát i LED světla pro denní svícení, ale zrovna na tento prvek bychom si mohli vsadit i bez nejmenší informace, ten má dnes téměř každý nový nebo inovovaný vůz.

Boční linie vozu zůstávají takřka nezměněny, jakkoli pozornější čtenáři si mohou všimnout nových křivek na předních náraznícícho nebo chromovaných krytů zrcátek. Záď je nadále velmi mohutná, zjevné jsou nové koncové svítilny s LED, jiný bude i nárazník a vyústění výfukové soustavy.

Díky velice kvalitním fotografiím můžeme nahlédnout i do vnitřku vozu, který není prakticky vůbec maskován. Ze snímků je zjevné, že interiér bude o třídu dále oproti současnému provedení a překvapivě se bude značně odlišovat od aktuálního ztvárnění vnitřku svého amerického bratříčka, Dodge Charger. Kůží potažená palubní deska působí velmi luxusně už (snad ne jen...) z dálky, zajímavé jsou analogové hodiny a obrovský displej palubního systému. Také přístrojová desky je pozoruhodná - dva proti sobě nakloněné budíky s velkým chromovým rámováním a bílo-modrou grafikou jsou také něčím, co bychom od 300C nečekali.

Volant v dřevěném provedení a multifuknčním ovládáním už překvapí snad jen tloušťkou svého věnce, povšimnout si můžeme ještě hliníkového orámování výdechů klimatizace a ze stejného materiálu ztvárněných částí výplní dveří. Podle našich informací máme počítat s „mraky” LED i uvnitř.

Pod kapotou můžeme očekávat motory 3,6 V6, 5,7 V8 a 6,4 V8 pro vrcholnou verzi SRT8. Ta ovšem nebude v nábidce hned od začátku výroby, ale až v druhé polovině příštího roku jako model 2012 s plnými 500 koňmi pod kapotou. V Evropě se dočkáme i nějaké té slabé, ale úsporné dieselové motorizace.

Chrysler 300C by se měl představit světu koncem letošního roku (tipujeme autosalon v Los Angeles) se současným náběhem do výroby. První zákazníci by si nové „tříkilo” měli odvézt od dealerů začátkem roku 2011.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
Chrysler 300C pro rok 2011 už toho mnoho neskrývá

Chrysler Grand Voyager 2.776
Rok výroby: 2007
Stav: 108 338 km
Cena: 119 000 Kč
Chrysler PT Cruiser 2.148
Rok výroby: 2004
Stav: 115 028 km
Cena: 53 000 Kč
Dodge Caliber 1.968
Rok výroby: 2006
Stav: 215 608 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků