Chrysler 300, nová generace v decentních změnách

Na evropské poměry velký silniční křižník, Chrysler 300, je na trhu zhruba tři roky a již nyní se hovoří o nástupci, který má přijít v roce 2011. Pochopitelně nic detailního není známo, ale vedení automobilky se nechalo slyšet, že po stránce designu dojde pouze k mírné evoluci.

I nadále tedy máme čekat dlouhou příď i záď a strop kabiny vcelku nízko vůči zbytku karosérie. Dle vedení je totiž tento design vcelku nadčasový a zákazníci mají o něj zájem a není tedy důvod jej příliš měnit.

Daleko větší změny se ovšem dají očekávat pod přední kapotou. Ekologická doba si žádá své a tak se může stát, že velké osmiválce ustoupí papírově úspornějším šestiválcům a kultovní HEMI tak zmizí z nabídky. Každopádně pro Evropu se očekává zcela nový naftový agregát, který by se pod kapotou Chrysleru 300 měl objevit ještě u této generace.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chrysler 300C pro modelový rok 2008

Chrysler Grand Voyager 2.776
Rok výroby: 2007
Stav: 108 338 km
Cena: 119 000 Kč
Chrysler PT Cruiser 2.148
Rok výroby: 2004
Stav: 115 028 km
Cena: 53 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků