Chrysler 300 Luxury Edition: luxus také se šestiválcem

Chrysler rozšiřuje nabídku pro vrcholně vybavený sedan 300. Dosud byl nejvyšší luxus kombinován pouze s verzí 300C Luxury Series osazenou osmiválcovým motorem 5.7 HEMI o výkonu 363 koní. Od roku 2012 si mohou pořídit zájemci novou Luxury Edition dostupnou jak se zmíněným osmiválcem, tak ve verzi se šestiválcem 3.6 Pentastar. Benzinový motor nabízí maximální výkon 292 koní a je standardně spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou. Na výběr pro Pentastar i HEMI je pohon dvou nebo všech čtyř kol.

Interiéru vládne prémiová kůže Nappa, přední sedačky jsou elektricky stavitelné ve dvanácti směrech, nechybí vyhřívání, matné dřevo, multimediální systém s dotykovou obrazovkou velikosti 8,4 palce a navigací Garmin, chromové dekory, vyhřívané/chlazené držáky nápojů, ambientní osvětlení a tak dále. Provedení s pohonem dvou kol stojí na dvacetipalcových discích, verze AWD má kola o palec menší. Prodej startuje v únoru. Uvidíme, zda se Evropa dočká také podobně luxusní Lancie.

Chrysler Grand Voyager 2.776
Rok výroby: 2007
Stav: 108 338 km
Cena: 119 000 Kč
Chrysler PT Cruiser 2.148
Rok výroby: 2004
Stav: 115 028 km
Cena: 53 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků