Chrysler 200 na výrobní lince v Sterling Heights: pod kůži procesu

Nové video z dílen Chrysleru vám umožní nahlédnout do tajů výrobního procesu nového modelu Chrysler 200.

Chrysler 200 se ve své nejnovější generaci představil teprve před několika dny na detroitském autosalonu. Dnes je opravdu těžké prosadit se, ale „dvoustovce“ se to podařilo hned při startu: jde o první velkosériový osobní automobil v dějinách, jenž bude dodáván standardně s devítistupňovou samočinnou převodovkou. Nyní se můžete v necelé dvě minuty dlouhém videu podívat na to, jak novinka vzniká v přepracovaných prostorách továrny Sterling Heights.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Chrysler 200 nevypadá vůbec špatně...
 

Výrobce slibuje zcela novou technologií výroby, jež má být výrazně přesnější a kvalitnější, ale zároveň výroba jednoho vozu bude energeticky o 62 % hospodárnější než dosud. Zvláště některé záběry jsou skutečně působivé a efektní, ovšem je jasné, že jde spíše o umělecké dílo než o dokument. Pokud se budete na snímek dívat dobře, všimnete si, že základní výroba skeletu karoserie probíhá zcela automaticky, přičemž první lidské síly se začnou objevovat až ve fázi první vizuální kontroly předcházející lakování.

Americká auta | Technika | Sedany | Premiéry | Design | Chrysler

Chrysler 200 představen, standardně dostane devítistupňový automat

O pohon nového Chrysleru 200 se ve standardu postará zážehový čtyřválec 2,4 l TigerShark (známý u nás jako Fiat MultiAir) s výkonem 184 koní a točivým momentem 234 Nm, za příplatek pak neméně známý šestiválec 3,6 l Pentastar naladěný na 295 koní a 354 Nm. K dispozici má být také inovativní pohon všech kol.

  
 

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2010
Stav: 108 595 km
Cena: 163 000 Kč
Fiat Panda 1.108
Rok výroby: 2010
Stav: 70 799 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků