Chrysler 200 na výrobní lince v Sterling Heights: pod kůži procesu

Nové video z dílen Chrysleru vám umožní nahlédnout do tajů výrobního procesu nového modelu Chrysler 200.

Chrysler 200 se ve své nejnovější generaci představil teprve před několika dny na detroitském autosalonu. Dnes je opravdu těžké prosadit se, ale „dvoustovce“ se to podařilo hned při startu: jde o první velkosériový osobní automobil v dějinách, jenž bude dodáván standardně s devítistupňovou samočinnou převodovkou. Nyní se můžete v necelé dvě minuty dlouhém videu podívat na to, jak novinka vzniká v přepracovaných prostorách továrny Sterling Heights.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Chrysler 200 nevypadá vůbec špatně...
 

Výrobce slibuje zcela novou technologií výroby, jež má být výrazně přesnější a kvalitnější, ale zároveň výroba jednoho vozu bude energeticky o 62 % hospodárnější než dosud. Zvláště některé záběry jsou skutečně působivé a efektní, ovšem je jasné, že jde spíše o umělecké dílo než o dokument. Pokud se budete na snímek dívat dobře, všimnete si, že základní výroba skeletu karoserie probíhá zcela automaticky, přičemž první lidské síly se začnou objevovat až ve fázi první vizuální kontroly předcházející lakování.

Americká auta | Technika | Design | Premiéry | Sedany | Chrysler

Chrysler 200 představen, standardně dostane devítistupňový automat

O pohon nového Chrysleru 200 se ve standardu postará zážehový čtyřválec 2,4 l TigerShark (známý u nás jako Fiat MultiAir) s výkonem 184 koní a točivým momentem 234 Nm, za příplatek pak neméně známý šestiválec 3,6 l Pentastar naladěný na 295 koní a 354 Nm. K dispozici má být také inovativní pohon všech kol.

  
 

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Chrysler Grand Voyager 2.776
Rok výroby: 2007
Stav: 108 338 km
Cena: 125 000 Kč
Chrysler PT Cruiser 2.148
Rok výroby: 2004
Stav: 115 028 km
Cena: 53 000 Kč
Chrysler Grand Voyager 2.776
Rok výroby: 2005
Stav: 163 402 km
Cena: 100 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 62 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků