Chrysler 200 Convertible alias Lancia Flavia: teď už oficiálně

Po nedávném úniku fotografií pro vás máme i plné představení nového kabrioletu Chrysleru.

Americký Chrysler nyní oficiálně zveřejnil snímky a omezené penzum informací k otevřené variantě své řady 200. A té se dočkáme také u nás, neboť Sergio Marchionne, šéf mateřského koncernu Fiat, zároveň uvedl, že Chrysler 200 včetně varianty Convertible bude na autosalonu v Ženevě představen jako Lancia Flavia.

Pod tímto jménem, jež se váže k době největší slávy značky Lancia, do reality vstoupí plánované sdílení platforem i celých vozů mezi automobilkami Fiat a Chrysler. Ještě během letošního roku se v Evropě můžeme těšit na velký sedan Lancia Thema na základě nového Chrysleru 300, MPV vycházející z Chrysleru Town & Country i na novou generaci Lancie Ypsilon na bázi Fiatu Panda.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ale zpět k modelu Chrysler 200 Convertible. Jde pochopitelně o otevřenou verzi sedanu Chrysler 200 a zároveň o omlazenou variantu dosavadního typu Sebring Convertible s citelně upravenou karoserií, novým interiérem a přepracovaným podvozkem. Poměrně raritním řešením je nabídka dvou typů skládacích střech, kromě běžné látkové lze zvolit také střechu pevnou, dělenou a lakovanou v barvě karoserie. Obě soustavy jsou vybaveny elektrickým skládáním. Za zmínku stojí také pokroková audiosoustava Sírius s hlasovým ovládáním a pevným diskem 30 GB. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Čtyřmístný kabriolet bude vyráběn se zážehovými motory s objemy 2,4 a 3,6 l. Čtyřválec bude naladěn na 175 koní (129 kW) a šestiválec Pentastar V6 na 287 koní (211 kW), obě pohonné jednotky jsou kombinovány výhradně s šestistupňovou automatickou převodovkou. Během adaptace na otevřenou karoserii prošly struktura karoserie a konstrukce podvozku důslednou optimalizací s ohledem na udržení tuhosti skeletu a zachování vysoké míry komfortu a jízdních vlastností. V USA se bude Chrysler 200 Convertible dodávat ve výbavových stupních Touring, Limited a S. O evropských specifikacích vozu v podobě zmiňované Lancie je více dozvíme v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chrysler 200 Convertible
Chrysler Grand Voyager 2.776
Rok výroby: 2007
Stav: 108 338 km
Cena: 125 000 Kč
Chrysler PT Cruiser 2.148
Rok výroby: 2004
Stav: 115 028 km
Cena: 53 000 Kč
Chrysler Grand Voyager 2.776
Rok výroby: 2005
Stav: 163 402 km
Cena: 100 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků