Chevrolet Volt vstoupil na evropské trhy. Startuje s cenou od 41 950 Euro

Chevrolet 3. listopadu oslavil sté výročí od svého založení. Automobilka už dříve avizovala, že tento jubilejní rok je pro ni velmi významným a že se zákazníci dočkají bohatého rozšíření nabídky. Pro Evropu to především znamená kromě řekněme běžných automobilů také dárek v podobě legendárního modelu Camaro.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

V rámci oslav stého výročí Chevrolet spustil také prodej modelu Volt na vybraných evropských trzích. Konkrétně se jedná o Belgii, Francii, Německo, Holandsko a Švýcarsko. Abyste si vůz mohli pořídit, musíte se nejprve zaregistrovat. Cena u našich západních sousedů startuje na sumě 41 950 Euro. V přepočtu tedy dáte za nový Volt přibližně jeden milion Kč.

„V letošním roce se na celém světě uskutečňuje mnoho akcí, na nichž oslavujeme naše dědictví spolu s našimi zákazníky, zaměstnanci a obchodními partnery. Dnes, Chevroletem Volt, začínáme novou éru mobility, pokračujíc v tradici tvorby automobilů, které našim zákazníkům pomáhají využít co nejvíce příležitostí, které přináší život,“ řekl Wayne Brannon, prezident a výkonný ředitel Chevrolet Europe.

Americká auta | Chevrolet

Chevrolet Volt: konečně podrobně

Chevrolet Volt coby elektromobil s prodlouženým dojezdem nabídne maximální rychlost 161 km/h a dojezd přes 500 km (samozřejmě s využitím generátoru). Průměrná tabulková spotřeba se má pohybovat kolem 1,2 l/100 km. Je zcela evidentní, že jde spíše o reklamní trik než o pravdivý údaj. Kapacita akumulátorů vystačí na ujetí maximálně 80 km.

Celkem za dobu jednoho sta let vyrobil Chevrolet přes 200 milionů automobilů.

Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 89 533 km
Cena: 205 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků