Do hybridního modelu Volt vkládá General Motors pochopitelně velké naděje. Vůz se objeví i v Evropě, ale s logem Opelu na kapotě.
Voltem se Chevrolet pokusí alespoň částečně kompenzovat své vysoké ztráty, způsobené v segmentech trucků a těžkých SUV prudkým poklesem zájmu ze strany Američanů. Potíž je v tom, že Volt se na trh dostane nejdříve v roce 2011. Zároveň bylo potvrzeno, že také evropská divize Opel pracuje na nových hybridních vozech, jež budou vycházet ze stejné technologie jako Volt, tedy E-Flex. Tyto vozy by do Evropy měly nastoupit jako Opely, záhy však přejdou na značku Chevrolet.
Důvodem může být především zprvu vysoká cena modelu Volt, což neodpovídá zvuku Chevroletu v Evropě. Ten se zde totiž na většině trhů teprve pokouší prosadit a vozy Chevrolet mají punc velkých vozů za malé peníze. Z tohoto důvodu jim zprvu jméno Opel bude sedět lépe. Jen samotné akumulátory Li-Ion totiž na jednom voze budou o několik tisíc euro dražší než klasická, spalovací pohonná jednotka. Technologie E-Flex je prozatím konstruována pro životnost 10 let a zhruba 230 000 najetých kilometrů a na akumulátory by se zřejmě měl vztahovat zvláštní záruční režim, propojený s blíže nespecifikovanými finančními pobídkami.
Oba nové hybridní Opely, s nimiž se počítá, se budou zprvu vyrábět v USA a do Evropy dovážet. Na americkém trhu by přitom měly stát o 16 000 dolarů více než srovnatelný automobil s benzínovým motorem. Podle šéfů koncernu GM se nyní vývoj technologie E-Flex soustředí především na snížení budoucích pořizovacích a provozních nákladů, což je jejich argument pro oddalování zahájení prodejů.
Na palubě Chevroletu Volt a jeho verze Opel bude k dobíjení akumulátorů usazen nejspíš litrový, zážehový tříválec schopný spalovat biolíh. Podle nejnovějších informací by se mělo jednat o podobnou jednotku, s níž se počítá pro pohon kompaktního Chevroletu Cruze. Otázkou je, zda pro Volt nebude „litr“ příliš slabý, ale vzhledem k úsporným opatřením GM na všech frontách je použití mírně poddimenzované jednotky skutečně zvažovanou variantou.
Chevrolet Volt