Chevrolet Volt: ceny revolučního modelu zveřejněny

Koncern General Motors oznámil, že typ Volt modelového roku 2011 se bude prodávat od 41 000 dolarů, tedy za necelých 32 000 eur. Jeho nejbližší konkurent, čistokrevný elektromobil Nissan Leaf, přitom stojí jen 32 780 dolarů, jeho majitel je však odkázán pouze na energii uloženou v akumulátorech. K Leafu je navíc třeba přikoupit dalších 2 200 dolarů za domácí nabíječku.

Chevrolet Volt s hybridní pohonnou soustavou a schopností jízdy na čistě elektrickou energii až do vzdálenosti 64 km. Tak zní proklamace výrobce, takový dojezd ale bude uskutečnitelný jenom velmi pomalou jízdou, neboť akumulátory mají kapacitu pouze 16 kWh.

Vůz bude možné v Americe pořídit také na leasing s akontací 2 500 dolarů a měsíčními splátkami ve výši 350 dolarů. Do standardní výbavy modelu Volt patří kromě jiného osm airbagů nebo stabilizační soustava StabiliTrak včetně protiprokluzového systému. Na vůz bude poskytována plná záruka na tři roky a 58 000 km a záruka 5 let/160 000 km na pohonnou soustavu a akumulátory.

Dodávky vozů Chevrolet Volt budou zahájeny ve vybraných městech USA na sklonku letošního roku. V Evropě se můžeme v dohledné době těšit na derivát Opel Ampera, který právě prochází fínálními testy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Volt
Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 135 720 km
Cena: 115 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2012
Stav: 71 175 km
Cena: 200 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.796
Rok výroby: 2010
Stav: 89 442 km
Cena: 140 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek