Chevrolet Volt: ceny revolučního modelu zveřejněny

Koncern General Motors oznámil, že typ Volt modelového roku 2011 se bude prodávat od 41 000 dolarů, tedy za necelých 32 000 eur. Jeho nejbližší konkurent, čistokrevný elektromobil Nissan Leaf, přitom stojí jen 32 780 dolarů, jeho majitel je však odkázán pouze na energii uloženou v akumulátorech. K Leafu je navíc třeba přikoupit dalších 2 200 dolarů za domácí nabíječku.

Chevrolet Volt s hybridní pohonnou soustavou a schopností jízdy na čistě elektrickou energii až do vzdálenosti 64 km. Tak zní proklamace výrobce, takový dojezd ale bude uskutečnitelný jenom velmi pomalou jízdou, neboť akumulátory mají kapacitu pouze 16 kWh.

Vůz bude možné v Americe pořídit také na leasing s akontací 2 500 dolarů a měsíčními splátkami ve výši 350 dolarů. Do standardní výbavy modelu Volt patří kromě jiného osm airbagů nebo stabilizační soustava StabiliTrak včetně protiprokluzového systému. Na vůz bude poskytována plná záruka na tři roky a 58 000 km a záruka 5 let/160 000 km na pohonnou soustavu a akumulátory.

Dodávky vozů Chevrolet Volt budou zahájeny ve vybraných městech USA na sklonku letošního roku. V Evropě se můžeme v dohledné době těšit na derivát Opel Ampera, který právě prochází fínálními testy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Volt
Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 89 533 km
Cena: 205 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků