Značka Chevrolet na nadcházejícím autosalonu v Paříži představí kromě faceliftu malého Sparku také nové motory pro velký sedan Malibu a MPV Orlando.
Hlavní hvězdou pařížského autosalonu bude pod křížem Chevroletu jistě malé SUV Chevrolet Trax, ale tím to zdaleka nekončí. Již včera jsme vás například informovali o tom, že se můžeme těšit také na modernizované provedení malého Chevroletu Spark. Nejmenší z rodu prošel sadou úprav, které jej přizpůsobily podobě Sparku prodávaného od letošního roku v USA.
Chevrolet Spark s úpravami po vzoru provedení prodávaného v USA
Připomeňme, že nový Spark dostane upravenou příď s dvoudílnou maskou, upravenými svítilnami a nárazníky a omlazenou nabídku ráfků s průměrem 14 a 15 palců. Interiér se vyznačuje novými barevnými kombinacemi a materiály a upravenou středovou konzolí, sestava nabízených pohonných jednotek a jejich specifikace zůstávají beze změn.
Zkrátka nezůstanou ani další stávající řady evropských Chevroletů. Například MPV Chevrolet Orlando v nadcházejícím modelovém roce nově dostane (stejně jako při faceliftu řada Cruze) zážehový čtyřválec 1,4i Turbo. I v tomto případě dosahuje výkonu 140 koní (103 kW) a točivého momentu 200 Nm a dobře jej známe již z některých modelů značky Opel.
Nabídka motorů pro Orlando se rozroste o zážehový čtyřválec 1,4 Turbo
Chevrolet Orlando s tímto motorem bude standardně doplněn šestistupňovou převodovkou s manuálním řazením a soustavou start/stop, díky čemuž má vůz dosahovat průměrné spotřeby 6,2 l/100 km, ale jak tyto motory známe, tak růžové to v praxi zřejmě nebude. Orlando s „dieselem“ 2,0 VCDi dostane nový elektrický posilovač řízení a start/stop systém a jeho spotřeba má tím klesnout v průměru o 11 %.
Sedan Chevrolet Malibu se konečně dočká dieselu, který v EVropě dosud citelně postrádal
Hodně toho u Chevroletu očekávají také od nového motoru pro vlajkovou loď v podobě sedanu Chevrolet Malibu. Ten byl totiž v Evropě dosud k dostání výhradně s jediným motorem v podobě zážehového čtyřválce s objemem 2,4 l, výkonem 167 koní (123 kW) při 5800 ot./min. a točivým momentem 225 Nm při 4 600 ot./min. Evropské prodeje by měl povzbudit nástup vznětového čtyřválce 2,0 VCDi, jenž bude dosahovat výkonu 160 koní (118 kW) při 4 000 ot./min. a točivého momentu 350 Nm při 1 750 ot./min.