Chevrolet v Paříži: omlazený Spark a nové motory

Značka Chevrolet na nadcházejícím autosalonu v Paříži představí kromě faceliftu malého Sparku také nové motory pro velký sedan Malibu a MPV Orlando.

Hlavní hvězdou pařížského autosalonu bude pod křížem Chevroletu jistě malé SUV Chevrolet Trax, ale tím to zdaleka nekončí. Již včera jsme vás například informovali o tom, že se můžeme těšit také na modernizované provedení malého Chevroletu Spark. Nejmenší z rodu prošel sadou úprav, které jej přizpůsobily podobě Sparku prodávaného od letošního roku v USA.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Chevrolet Spark s úpravami po vzoru provedení prodávaného v USA

Připomeňme, že nový Spark dostane upravenou příď s dvoudílnou maskou, upravenými svítilnami a nárazníky a omlazenou nabídku ráfků s průměrem 14 a 15 palců. Interiér se vyznačuje novými barevnými kombinacemi a materiály a upravenou středovou konzolí, sestava nabízených pohonných jednotek a jejich specifikace zůstávají beze změn.

Testy | Chevrolet

Test Chevrolet Spark 1,2: lepší než kdy dříve

Zkrátka nezůstanou ani další stávající řady evropských Chevroletů. Například MPV Chevrolet Orlando v nadcházejícím modelovém roce nově dostane (stejně jako při faceliftu řada Cruze) zážehový čtyřválec 1,4i Turbo. I v tomto případě dosahuje výkonu 140 koní (103 kW) a točivého momentu 200 Nm a dobře jej známe již z některých modelů značky Opel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nabídka motorů pro Orlando se rozroste o zážehový čtyřválec 1,4 Turbo

Chevrolet Orlando s tímto motorem bude standardně doplněn šestistupňovou převodovkou s manuálním řazením a soustavou start/stop, díky čemuž má vůz dosahovat průměrné spotřeby 6,2 l/100 km, ale jak tyto motory známe, tak růžové to v praxi zřejmě nebude. Orlando s „dieselem“ 2,0 VCDi dostane nový elektrický posilovač řízení a start/stop systém a jeho spotřeba má tím klesnout v průměru o 11 %.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sedan Chevrolet Malibu se konečně dočká dieselu, který v EVropě dosud citelně postrádal

Hodně toho u Chevroletu očekávají také od nového motoru pro vlajkovou loď v podobě sedanu Chevrolet Malibu. Ten byl totiž v Evropě dosud k dostání výhradně s jediným motorem v podobě zážehového čtyřválce s objemem 2,4 l, výkonem 167 koní (123 kW) při 5800 ot./min. a točivým momentem 225 Nm při 4 600 ot./min. Evropské prodeje by měl povzbudit nástup vznětového čtyřválce 2,0 VCDi, jenž bude dosahovat výkonu 160 koní (118 kW) při 4 000 ot./min. a točivého momentu 350 Nm při 1 750 ot./min.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 89 533 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků