Chevrolet upravuje model Aveo téměř až k nepoznání

V naších zeměpisných šířkách si cenově dostupný Chevrolet Aveo můžeme spojovat s různými výrazy, ovšem o luxusnosti zde mluvit určitě nelze. Svou cílovou skupinu si našel a dá se říci, že jeho cena odpovídá charakteru tohoto vozu. S novou možností přiblížení tohoto vozu i těm náročnějším zákazníkům však přichází marketingové oddělení Chevroletu na blízkém východě.

Tamním zákazníkům nejnověji nabízejí sadu různých doplňků, kterými si můžou tento model upravit k obrazu svému, přičemž v paletě nechybí ani některé prvky, za niž by se nestyděla ani auta z vyšších cenových skupin. K dispozici je několik nových kombinací laku, spoilery a nárazníky, přičemž z té vnitřní stránky se dá vozu skutečně přidat punc exkluzivity. Však posuďte sami...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
„PIMP” Chevrolet Aveo
Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 135 720 km
Cena: 124 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2009
Stav: 40 056 km
Cena: 129 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2012
Stav: 71 175 km
Cena: 207 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 49 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků