Chevrolet oznámil, že vstoupil do čtyřletého smluvního vztahu s FC Liverpool jako jeho oficiální automobilový partner.
Partnerství potrvá do konce ročníku 2015/16 Barclays Premier League a evropských kampaní a zahrnuje zviditelnění značky na Anfield, domácím hřišti Liverpoolu; propagace v rámci tiskovin klubu, digitálních publikací a fanouškovských stránek a komerčních vystoupení hráčů.
Chevrolet je také oficiálním sponzorem předsezónního turné klubu, jednoho z nejpopulárnějších na světě, v rámci kterého již hrál Liverpool s Toronto FC a AS Roma a 28. července se utká s rivalem z anglické Premier League Tottenhamem Hotspur v Baltimoru.
Ian Ayre, výkonný ředitel FC Liverpool, řekl: „Podobně jako náš klub, také Chevrolet má za sebou dlouhou historii globální, rozvíjející se značky, a toto významné partnerství opět demonstruje hodnotu mezinárodního jména Liverpoolu.“
„Partnerství se spolehlivými značkami, jako je Chevy, pomůže zajistit dlouhodobý rozvoj a úspěch našeho klubu, na hřišti i mimo něj. Těšíme se na úzkou spolupráci s Chevy, abychom zvýšili počet a zaujetí našich fanoušků, kteří patří k nejzanícenějším a nejvzdělanějším na světě."
Pro více informací o LFC North American Tour 2012 a zakoupení vstupenek, navštivte www.lfctour.com.
Zdroj: Chevrolet