Chevrolet připravuje pro elektrický Spark nové baterie

3 komentáře

Stichi
13. prosince • 9:07

Celý článek se mi zdá tak trochu zvláštní, GM baterie do Volta vyvíjelo několik let a prošly spoustou testů a teď najednou hoří? Divný ne. Jinak je fakt, že auta s konvenčním pohonem po nehodě hoří poměrně často a to okamžitě, jenže s tím si nikdo hlavu neláme. Nehledě na to že občas hoří běžná auta i bez nehody za jízdy :-D

pepe
12. prosince • 8:28

A je to tu - ne že bych byl nějakým velkým zastáncem elektromobilů, ale opět je šance jak může vzniknout mezi neinformovanými lidmi panika a zdiskreditovat tak elektromobily. Kolik benzínových a naftových aut po nehodě shoří? A myslí na to někdo z nás při usedání za volant? Navíc co mám snad info tak GM ve Sparku nikdy neuvažovalo o bateriích z VOLTa, ale opět se to nyní hodí novinářům a jejich poslední dobou senzacechtivosti....
navíc se v testu píše že auta byla odstavena po testu před třemi týdny a pak že došlo k požáru, pak v dalším odstavci že k požáru došlo ne dříve než několik hodin po nehodě, jestli jsou 3 týdny několik hodin???

pepe
12. prosince • 8:30

omlouvám se za jedno - několik hodin patří pro další testy....to jsem nějak přeskočil... ale zbytek zpátky neberu.

Doporučujeme

Články odjinud