Celý článek se mi zdá tak trochu zvláštní, GM baterie do Volta vyvíjelo několik let a prošly spoustou testů a teď najednou hoří? Divný ne. Jinak je fakt, že auta s konvenčním pohonem po nehodě hoří poměrně často a to okamžitě, jenže s tím si nikdo hlavu neláme. Nehledě na to že občas hoří běžná auta i bez nehody za jízdy :-D
A je to tu - ne že bych byl nějakým velkým zastáncem elektromobilů, ale opět je šance jak může vzniknout mezi neinformovanými lidmi panika a zdiskreditovat tak elektromobily. Kolik benzínových a naftových aut po nehodě shoří? A myslí na to někdo z nás při usedání za volant? Navíc co mám snad info tak GM ve Sparku nikdy neuvažovalo o bateriích z VOLTa, ale opět se to nyní hodí novinářům a jejich poslední dobou senzacechtivosti....navíc se v testu píše že auta byla odstavena po testu před třemi týdny a pak že došlo k požáru, pak v dalším odstavci že k požáru došlo ne dříve než několik hodin po nehodě, jestli jsou 3 týdny několik hodin???
omlouvám se za jedno - několik hodin patří pro další testy....to jsem nějak přeskočil... ale zbytek zpátky neberu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.