Chevrolet Orlando: první živé foto a české ceny

Na náš trh dorazilo dlouho očekávané sedmimístné MPV Chevrolet Orlando. Ceny začínají na částce 362 900 Kč.

Chevrolet Orlando slavil svoji premiéru na loňském autosalonu v Paříži. Jeho evropskou verzi jsme vám již představili, jakož i snímky interiéru a dvojici prezentačních videosnímků. Nyní již lze tyto vozy objednávat, jeden z prvních vozů jsme pro vás nafotili v brněnském dealerství Renocar (renocar.com), díky kterému vám Orlando brzy představíme také v redakčním testu. Nyní si můžete prohlédnout první živé snímky a zaměříme se na nabízené verze a ceny. Podle našeho předběžného názoru půjde o velmi zajímavou variantu pro ty, kteří hledají kompaktní, cenově dostupný, ale prostorný a variabilní sedmimístný automobil. Jeho zadní část je řešena jednoduše a důmyslně, sedadla zadních dvou řad lze snadno sklápět do ploché podlahy zavazadlového prostoru.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sedmimístné Orlando se u nás dodává ve výbavových stupních LS, LT, LT Plus a LTZ, doplňková výbava se podobně jako u jiných vozů dovážených z Asie omezuje prakticky jen na metalízu (+ 12 000 Kč) a klimatizaci (+ 15 000 Kč, jen pro LS, jinak v sérii) a pro nejdražší LTZ dodávané kožené čalounění (+ 28 000 Kč) a vestavěnou navigaci s barevným displejem (+ 23 000 Kč). Ceny jednotlivých verzí najdete v připojené tabulce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Standardní výbava základního provedení LS zahrnuje například stabilizaci ESC, šestici airbagů, denní svícení, dálkově ovládané centrální zamykání se sklopným klíčem, elektrické ovládání zrcátek a předních oken, základní informační displej, rádio s CD/MP3 a vstupem AUX, tónovaná okna, výškově stavitelná přední sedadla a volant nebo posilovač řízení .Verze LT se vyznačuje jiným čalouněním sedadel, maskou chladiče s chromovaným rámem, klimatizací, elektrickým ovládáním všech bočních oken, palubním počítačem, parkovacími senzory vzadu či mlhovkami. U varianty LT jsou klimatizace automatická a ráfky hliníkové, na palubě najdeme navíc vylepšenou audiosoustavu doplněnou vstupem USB. Prestižní provedení LTZ pak do vínku dostalo dešťový senzor, tempomat, chromované lišty okolo oken, sedmnáctipalcové lité ráfky, elektrické přiklápění vnějších zpětných zrcátek nebo vnitřní zpětné zrcátko se zatavováním. 

Chevrolet Orlando - ceny vč. DPH

 
LS
LT
LT Plus
LTZ
1,8i 16v/141 k
362 900 Kč
390 900 Kč
402 900 Kč
417 900 Kč
2,0 VCDi/130 k
420 400 Kč
448 400 Kč
460 400 Kč
 
2,0 VCDi/163 k
 
 
467 900 Kč
482 900 Kč

Pro všechny výbavové stupně je k mání zážehový čtyřválec 1,8i 16V s výkonem 141 koní (104 kW) a v nabídce jsou také dvě verze vznětové jednotky 2,0 VCDi s výkonem 130 koní (96 kW), resp. 163 koní (120 kW). Slabší se dodává v kombinaci se stupni LS, LT a LT Plus, výkonnější je pak k dispozici pro LT Plus a LTZ. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 61 368 km
Cena: 114 000 Kč
Chevrolet Matiz 0.796
Rok výroby: 2008
Stav: 80 100 km
Cena: 40 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.998
Rok výroby: 2012
Stav: 123 889 km
Cena: 184 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků