Chevrolet Orlando: první živé foto a české ceny

Na náš trh dorazilo dlouho očekávané sedmimístné MPV Chevrolet Orlando. Ceny začínají na částce 362 900 Kč.

Chevrolet Orlando slavil svoji premiéru na loňském autosalonu v Paříži. Jeho evropskou verzi jsme vám již představili, jakož i snímky interiéru a dvojici prezentačních videosnímků. Nyní již lze tyto vozy objednávat, jeden z prvních vozů jsme pro vás nafotili v brněnském dealerství Renocar (renocar.com), díky kterému vám Orlando brzy představíme také v redakčním testu. Nyní si můžete prohlédnout první živé snímky a zaměříme se na nabízené verze a ceny. Podle našeho předběžného názoru půjde o velmi zajímavou variantu pro ty, kteří hledají kompaktní, cenově dostupný, ale prostorný a variabilní sedmimístný automobil. Jeho zadní část je řešena jednoduše a důmyslně, sedadla zadních dvou řad lze snadno sklápět do ploché podlahy zavazadlového prostoru.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sedmimístné Orlando se u nás dodává ve výbavových stupních LS, LT, LT Plus a LTZ, doplňková výbava se podobně jako u jiných vozů dovážených z Asie omezuje prakticky jen na metalízu (+ 12 000 Kč) a klimatizaci (+ 15 000 Kč, jen pro LS, jinak v sérii) a pro nejdražší LTZ dodávané kožené čalounění (+ 28 000 Kč) a vestavěnou navigaci s barevným displejem (+ 23 000 Kč). Ceny jednotlivých verzí najdete v připojené tabulce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Standardní výbava základního provedení LS zahrnuje například stabilizaci ESC, šestici airbagů, denní svícení, dálkově ovládané centrální zamykání se sklopným klíčem, elektrické ovládání zrcátek a předních oken, základní informační displej, rádio s CD/MP3 a vstupem AUX, tónovaná okna, výškově stavitelná přední sedadla a volant nebo posilovač řízení .Verze LT se vyznačuje jiným čalouněním sedadel, maskou chladiče s chromovaným rámem, klimatizací, elektrickým ovládáním všech bočních oken, palubním počítačem, parkovacími senzory vzadu či mlhovkami. U varianty LT jsou klimatizace automatická a ráfky hliníkové, na palubě najdeme navíc vylepšenou audiosoustavu doplněnou vstupem USB. Prestižní provedení LTZ pak do vínku dostalo dešťový senzor, tempomat, chromované lišty okolo oken, sedmnáctipalcové lité ráfky, elektrické přiklápění vnějších zpětných zrcátek nebo vnitřní zpětné zrcátko se zatavováním. 

Chevrolet Orlando - ceny vč. DPH

 
LS
LT
LT Plus
LTZ
1,8i 16v/141 k
362 900 Kč
390 900 Kč
402 900 Kč
417 900 Kč
2,0 VCDi/130 k
420 400 Kč
448 400 Kč
460 400 Kč
 
2,0 VCDi/163 k
 
 
467 900 Kč
482 900 Kč

Pro všechny výbavové stupně je k mání zážehový čtyřválec 1,8i 16V s výkonem 141 koní (104 kW) a v nabídce jsou také dvě verze vznětové jednotky 2,0 VCDi s výkonem 130 koní (96 kW), resp. 163 koní (120 kW). Slabší se dodává v kombinaci se stupni LS, LT a LT Plus, výkonnější je pak k dispozici pro LT Plus a LTZ. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Aveo 1.206
Rok výroby: 2008
Stav: 143 763 km
Cena: 50 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků