Chevrolet Malibu: sedan u nás, cena začíná na 497 490 Kč

6 komentářů

Krüppel
24. června • 18:23

Ale notak, nebuďte tak příkrý, myslel jako že bylo Daewoo Nubira a za tejden potom Chevrolet Lacetti, i když to byl furt ten stejnej pekáč. Tak asi takhle. No a pokud se musíte prsit, kolik toho víte, tak si založte blog vo autech a tam můžete exhibovat až do riti. Pa.

Zelí
25. června • 7:06

Ano, čistě marketingové rozhodnutí. A jak je vidět na reakcích zákazníků, sežrali to i s navijákem.

Osel
23. června • 5:38

Redaktor je evidentně tydýt. Chevrolet nikdy nebyl dříve Daewoo, jak píše. Pokud chce říci, že Daewoo bylo koupeno stejnou firmou, která vlastní Chevrolet, musí to říci jinak. Zase jeden chytrák, který neumí česky. Asi maturant z doby bolševika... .Hýk

JaM
23. června • 23:22

presne tak. Daewoo patrilo GM, Chevrolet je ich mainline znacka, a kedze Daewoo samo o sebe zmysluplne nemoholo fungovat, tak ho zrusili a aktiva a pasiva previedli na Chevrolet, ktory sa posunul z cisto Americkej znacky na globalnu, kedze GM potreboval vyraznejsie preniknut na Azijske trhy (kde Daewoo malo relativne dobre meno) CHevroletu sa celkom slusne dari, minuly rok predali 4.7 miliona aut, co je v podstate polovica predajov GM...

DaewooMaster
25. června • 9:16

No, takhle "přesně" to nebylo... ;-) Daewoo skutečně byla samostatná (nejen) automobilka až do roku 2002 (přesněji do 17.10.2002, v roce 2004 odkoupila indická TATA od GM divizi nákladních aut a autobusů), i když hojně využívala technologii GM (Opelu) už předtím. Daewoo jako automobilka by fungovalo docela dobře, kdyby nezačalo megalomansky jako vzteklé skupovat beznadějné nebo zkrachovalé automobilky po celém světě. Nicméně bez Daewaa by dnes v Evropě žádný Chevrolet nebyl (oficiálně). Prvním Chevroletem v Evropě, který nebyl z Koreje, byl HHR (i když jen na krátkou dobu). Dnes to jsou Camaro, Corvette a Volt, vše ostatní (tedy i Cruze, Orlando a Malibu) vyrábějí pro Evropu Korejci. Vím, že se to některým blbě poslouchá, ale během krachu GM to byla hlavně Korea, která nenechala loď potopit (Korejci vedle nesmyslů jako třeba továrny Avie, Oltcitu nebo FSO zainvestovali na poslední chvíli i do svých továren, než je to zruinovalo, takže GM dál pokračovalo v produkcí původních modelů Daewoo a také obchodní síť zůstala). Jako značka osobních aut přestalo Daewoo existovat teprve loni.

Zelí
22. června • 17:29

To jsem zvědav kolik tady prodá daewo kufráků za půl mega.

Doporučujeme

Články odjinud