Enjoy! :-D
Kritika tohohle prskoletu mi připadá trošku nefér. Ano ve srovnání s tím, co se prodává tady, to je motorizovaná rakev na kolech. Typický zákazník se tam ovšem nerozhoduje, jestli si pro svou početnou rodinu kopí toto, nebo třeba raději u nás tak medializovaný Kodiaq. Tam se posádka toho auta doteď byla schopna vtěsnat na jednu motorku a kdyby to auto stálo víc, tak si ho prostě nekoupí a dál budou cestovat třeba takhle.https://www.youtube.com/watch...
Pred par lety mi vypravel manik co delal marketing pro VW, ze v Indii jsou u aut pro masy bezpecnostni prvky vybavy zcela neprodatelne. Misto airbagu je pry potreba, aby tamni auto melo misto na umisteni sosky jakehosi ochranneho buzka a "zbytecnosti" jako bagy, ABS nerkuli ESP uz nejsou potreba. Buzek je vic nez nejaka zapadni elektronika a pytle.
Mám ale pocit že v Indii si vážia život viac. V premávke nie je problém vidieť rodinku na skútri, vpredu dieťa, za ním otec, za ním niekedy ďalšie dieťa a na konci matka, ktorá sedí v sárí nohami nabok a ečte kojí nemluvňa!!! Nie je žiadna raritahttp://www.motorstown.com/images/eko-et-120-01.jpgS... ... všetci bez prilby. Nikto by si ale nedovoli ohrozovať ich. Tu sa človek bojí ísť bicyklom na cestu. Tu máme airbagy, ale už nikto sa nestará či ich má aj ten oproti.
Název Enjoy je v kombinaci s touto zprávou velmi úsměvný.Nicméně pokud je to auto pro indický trh, kde jsou zcela jiná kritéria pro masy (4 kola, střecha, cena jako 3-4 skutry), tak to to není úplně ono.
Lidí - a hlavně Indú - je jako sjaček... :-DTakže pár (desať)tisíc mŕtvych hore-dolu nehrá vôbec žiadnu rolu... Len na uhryznutie jedovatým hadom zomrie v Indii každý rok cca 100.000 ľudí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.