Chevrolet E-Spark: elektrický Spark se ukázal v Indii

Dvě společnosti, Chevrolet a Reva, již v loňském roce spojily své síly a zahájily vývoj prvního čtyřdveřového vozidla s elektromotorem určeného pro indický trh. Základem se stal cenově dostupný prcek Spark, který po rozsáhlých vnitřních úpravách může před názvem hrdě nosit písmenko E. Na právě probíhajícím autosalonu v Dillí můžeme vidět to, kam se obě společnosti ve vývoji zatím dostaly, a můžeme říct, že celkem daleko, se zahájením masové produkce se totiž počítá ještě letos.

E-Spark má disponovat vším, co se od moderního elektromobilu očekává, jako třeba regenerativní brzdovou soustavou nebo pneumatikami s nízkým valivým odporem. Elektromotor od společnosti Reva může pracovat v několika režimech nastavených podle požadavků aktuálního provozu, napájen bude standardně z lithiových baterií.

Detailnější technické informace zatím nejsou známy, GM je chce uvolnit až v průběhu letošního roku spolu se zahájením výroby vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet E-Spark Concept  Foto: IndianAutoblog.com

Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 89 533 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků