Chevrolet Cruze Irmscher: až 186 koní

Ladičská společnost Irmscher, jež se již léta specializuje také na úpravy evropských modelů koncernu General Motors, na autosalonu v Lipsku představila vlastní modifikační program pro oblíbený sedan Chevrolet Cruze. Vylepšené stroje se vyznačují především spoilerem na víku zavazadlového prostoru, osmnáctipalcovými ráfky s pneumatikami širokými 225 mm a tužším podvozkem, jenž karosérii přimknul o 25 mm blíže k vozovce. Při pohledu na snímky se však nemohu ubránit vzpomínce na přelom osmdesátých a devadesátých let, kdy se na západoevropských autosalonech pokoušeli místní importéři oslovit své náročné zákazníky těžkopádnými modifikacemi beznadějně primitivních vozů Škoda Favorit, Lada Samara nebo Polonez...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Změny Chevroletu Cruze v rámci polooficiální série Irmscher Edition se dotkly též pohonných jednotek, největší potenciál samozřejmě nabízí přeplňovaný vznětový dvoulitr. Jeho výkon byl navýšen na 186 koní (136 kW) a točivý moment vrcholí hodnotou 466 Nm, ovšem až při 2 300 ot./min. Podle výrobce by měl takto vybavený vůz zrychlit z klidu na 100 km/h za rovných 8 s. Vozy Chevrolet Cruze Irmscher Edition bude možno objednávat přímo v německých dealerstvích značky Chevrolet.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Cruze Irmscher
Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 61 368 km
Cena: 114 000 Kč
Chevrolet Matiz 0.796
Rok výroby: 2008
Stav: 80 100 km
Cena: 40 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.998
Rok výroby: 2012
Stav: 123 889 km
Cena: 184 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků