Chevrolet Cruze Irmscher: až 186 koní

Ladičská společnost Irmscher, jež se již léta specializuje také na úpravy evropských modelů koncernu General Motors, na autosalonu v Lipsku představila vlastní modifikační program pro oblíbený sedan Chevrolet Cruze. Vylepšené stroje se vyznačují především spoilerem na víku zavazadlového prostoru, osmnáctipalcovými ráfky s pneumatikami širokými 225 mm a tužším podvozkem, jenž karosérii přimknul o 25 mm blíže k vozovce. Při pohledu na snímky se však nemohu ubránit vzpomínce na přelom osmdesátých a devadesátých let, kdy se na západoevropských autosalonech pokoušeli místní importéři oslovit své náročné zákazníky těžkopádnými modifikacemi beznadějně primitivních vozů Škoda Favorit, Lada Samara nebo Polonez...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Změny Chevroletu Cruze v rámci polooficiální série Irmscher Edition se dotkly též pohonných jednotek, největší potenciál samozřejmě nabízí přeplňovaný vznětový dvoulitr. Jeho výkon byl navýšen na 186 koní (136 kW) a točivý moment vrcholí hodnotou 466 Nm, ovšem až při 2 300 ot./min. Podle výrobce by měl takto vybavený vůz zrychlit z klidu na 100 km/h za rovných 8 s. Vozy Chevrolet Cruze Irmscher Edition bude možno objednávat přímo v německých dealerstvích značky Chevrolet.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Cruze Irmscher
Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 89 533 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků