Chevrolet Cruze CS kit: korejský M paket

Chevrolet Cruze dosahuje v našich zeměpisných šířkách pozoruhodných úspěchů. Ač jde o jinak nepříliš vyhledávaný sedan nižší střední třídy, za svou cenu nabízí tolik, že jej zákazníci zkrátka nemohou ignorovat. Svědčí o tom i v náš více jak rok starý test Chevroletu Cruze, který patří dlouhodobě k nejvyhledávanějším.

Po nějakém tom čase na trhu je ale třeba nabídku i sebeúspěšnějšího modelu udržovat svěží, a tak letos v březnu představil Chevrolet provedení Cruze Eco a RS, jejichž provedení jdou ruku v ruce s uvedenými označeními. Než se však verze RS dostane na trh, mohou zákazníci zvolit jinou podobnou verzi - CS.

Těžko říci, co tato zkratka znamné, obligátní „Clubsport” by v tomto případě bylo poněkud troufalé. CS kit totiž sestává 18" bíle lakovaných kol z lehkých slitin, tužšího a nižšího podvozku, spoileru na víku kufru a trochy CS nálepek či výšivek zvenku i uvnitř vozu. Zkrátka takový menší korejský M paket. To vše bude dostupné za 1 595 liber, tedy cca 50 tisíc Kč.

Už z ceny zřejmě tušíte jednu zradu - tento korejský vůz s americkým jménem se s kitem ve stylu německého paketu bude prodávat v prvé řadě ve Velké Británii. Snad je vše jasné... Zřejmě jen čas ukáže, zda má podobná vylepšení smysl nabízet i na menších trzích, než je ten britský.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Cruze CS
Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 89 533 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků