Chevrolet Corvette: dvě specialitky pro SEMA

Chevrolet připravila pro show v Las Vegas dvě edice kultovního modelu Corvette. Jmenují se Grand Sport Jake Edition a Z06X Track Car.

Právě dnes začíná v Las Vegas veletrh SEMA určený prakticky pouze pro odbornou veřejnost ze světa automobilového průmyslu. SEMA se již tradičně těší velmi dobré pověsti, takže si jej většina domácích automobilek nenechá ujít a připraví pro něj také speciální série svých produkčních modelů. Na stánku Chevroletu se tak představí hned dvě edice modelu Corvette.

Ta poněkud civilnější nese označení Corvette Grand Sport Jake Edition. Verze Grand Sport vychází ze standardního provedení Corvette Coupe, přidává ale především motor LS3 (V8, 6,2 l) se suchou klikovou skříní a šestistupňovou, manuálně řazenou převodovkou trámec TR6060, výkonnější brzdy a „bodykit“ a litá kola ve stylu prestižní verze Z06. Jake Edition dostane navíc lakování v odstínu Competition Gray a matovou kapotu s decentní grafikou. Změn doznal také interiér s čalouněním „ebenovou“ kůží a „titanovým“ stehováním, což nejlépe posoudíte z připojených snímků. Podle vyjádření Chevroletu se některé na Jake Edition použité prvky zatím v doplňkové výbavě sériových vozů nenachází, ale mají se v ní objevit v dalších měsících. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Corvette Grand Sport Jake Edition

Pokud vám přijde Jake Edition jako příliš decentní, připravil pro vás Chevrolet studii Corvette Z06X Track Car. Nelze nezaznamenat jistou inspirace konkurenčním modelem Dodge Viper ACR-X. Pod kapotou se ukrývá atmosféricky plněný osmiválec LS7 s objemem 7,0 l, všimneme si též instalace paketů Z07 Performance a CFZ Carbon Fiber, jež přinášejí keramické brzdy, adaptivní tlumiče nebo vylepšenou aerodynamiku. To ale není zdaleka vše. Corvette Z06X Track Car nabízí také stavitelné kompozitní křídlo na zádi, ochrannou klec, závodní sedadla, polykarbonátové zadní okno, závodní kola s průměrem 19 palců vpředu a 20 palců vzadu, tužší pružiny a stabilizátory a účinnější chlazení. Postrádat naopak budete rádio nebo koberce.

Výsledkem by pochopitelně mělo být ještě lepší fungování v podmínkách závodních okruhů, na kterých již výchozí Z06 podává velmi přesvědčivé výkony. Jak výrazně lepší bude a kolik bude Z06X Track Car případně stát, na to si musíme ještě počkat, vystavována bude zatím jen ve formě konceptu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Corvette Z06X Track Car Concept
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 61 368 km
Cena: 114 000 Kč
Chevrolet Matiz 0.796
Rok výroby: 2008
Stav: 80 100 km
Cena: 40 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.998
Rok výroby: 2012
Stav: 123 889 km
Cena: 184 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků