Chevrolet Corvette: dvě specialitky pro SEMA

Chevrolet připravila pro show v Las Vegas dvě edice kultovního modelu Corvette. Jmenují se Grand Sport Jake Edition a Z06X Track Car.

Právě dnes začíná v Las Vegas veletrh SEMA určený prakticky pouze pro odbornou veřejnost ze světa automobilového průmyslu. SEMA se již tradičně těší velmi dobré pověsti, takže si jej většina domácích automobilek nenechá ujít a připraví pro něj také speciální série svých produkčních modelů. Na stánku Chevroletu se tak představí hned dvě edice modelu Corvette.

Ta poněkud civilnější nese označení Corvette Grand Sport Jake Edition. Verze Grand Sport vychází ze standardního provedení Corvette Coupe, přidává ale především motor LS3 (V8, 6,2 l) se suchou klikovou skříní a šestistupňovou, manuálně řazenou převodovkou trámec TR6060, výkonnější brzdy a „bodykit“ a litá kola ve stylu prestižní verze Z06. Jake Edition dostane navíc lakování v odstínu Competition Gray a matovou kapotu s decentní grafikou. Změn doznal také interiér s čalouněním „ebenovou“ kůží a „titanovým“ stehováním, což nejlépe posoudíte z připojených snímků. Podle vyjádření Chevroletu se některé na Jake Edition použité prvky zatím v doplňkové výbavě sériových vozů nenachází, ale mají se v ní objevit v dalších měsících. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Corvette Grand Sport Jake Edition

Pokud vám přijde Jake Edition jako příliš decentní, připravil pro vás Chevrolet studii Corvette Z06X Track Car. Nelze nezaznamenat jistou inspirace konkurenčním modelem Dodge Viper ACR-X. Pod kapotou se ukrývá atmosféricky plněný osmiválec LS7 s objemem 7,0 l, všimneme si též instalace paketů Z07 Performance a CFZ Carbon Fiber, jež přinášejí keramické brzdy, adaptivní tlumiče nebo vylepšenou aerodynamiku. To ale není zdaleka vše. Corvette Z06X Track Car nabízí také stavitelné kompozitní křídlo na zádi, ochrannou klec, závodní sedadla, polykarbonátové zadní okno, závodní kola s průměrem 19 palců vpředu a 20 palců vzadu, tužší pružiny a stabilizátory a účinnější chlazení. Postrádat naopak budete rádio nebo koberce.

Výsledkem by pochopitelně mělo být ještě lepší fungování v podmínkách závodních okruhů, na kterých již výchozí Z06 podává velmi přesvědčivé výkony. Jak výrazně lepší bude a kolik bude Z06X Track Car případně stát, na to si musíme ještě počkat, vystavována bude zatím jen ve formě konceptu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Corvette Z06X Track Car Concept
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 89 533 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků