Chevrolet Corvette C7 bude po všech stránkách zcela nový

Nová generace modelu Corvette by měla být podle posledních zpráv připravena pro modelový rok 2014 a znamenat bude absolutní zvrat v dosavadní praxi. Všechny Corvette jsou dodnes stavěny prakticky podle stejného receptu s osmiválcem podélně vpředu a pohonem zadních kol, ale již brzy má být všechno zcela jinak. Corvette C7 totiž chce být skutečně „globálním“ modelem, který bude konkurenceschopný na všech trzích. Ed Welburn zodpovědný za design před časem poznamenal, že interiér řady C6 byl pro některé zákazníky zklamáním, ale C7 má být v tomto ohledu „absolutní světovou špičkou“.

Podle neověřených zvěstí se dokonce počítá s pohonem přeplňovaným vidlicovým šestiválcem uloženým před zadní nápravou (možná se dočkáme také hybridního rpovedení!). Corvette C7 bude menší, lehčí, obratnější a hospodárnější než stávající generace. Další podrobnosti zatím k dispozici nemáme, jistým předobrazem sériového provedení se stala studie Corvette Stingray představená předloni v Chicagu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Corvette Stingray Concept (2009)
Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 89 533 km
Cena: 205 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků