Toto Camaro podobně jako Corvette je vůz klasické koncepce. To jest v té původní podobě, která vede k vyváženému autu. Není to evropský pseudoklasický paskvil produkovaný automobilkami jako bmw a mercedes v druhé polovině dvacátého století.Klasická koncepce, kterou měly víceméně všechna auta v meziválečném období má motor posazený svým čelem cca 200mm za osu přední nápravy, pak následuje převodovka, krátký kardan a zadní náprava. Auto je perfektně vyvážené, má výbornou trakci a skvělou řiditelnost. A to je přesně to, co umí tohle camaro. Není na tom nic světoborného. Takhle se ovládaly i staré Bugatti.
A to jede v automatickém režimu, teda aspoň já ho nevidím řadit... dobrá převodovka.
Vypadá to, že jede na automat. Řadí to hezky intuitivně :) ale ani se nedivím, že tam má automat, ta převodovka má 10 rychlostí, by se uklikal přes ty pádla :D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.